Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@05:50:20 GMT

حمله زشت پزشک به بیمار در اتاق معاینه + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۱۹۵۵

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پزشکی در حال صحبت کردن با یکی از بیماران خود بود که با رفتار عجیب خود همه را شوکه کرد.

در فیلمی منتشر شده توسط پایگاه خبری "روسیا الیوم" یک اتاق معاینه به تصویر کشیده شده که در آن پزشکی روسی در حال گفتگو با بیمار خود است.
لحظاتی پس از آغاز صحبت ها، ناگهان پزشک Doctor صدای خود را بالا برد و شروع کتک زدن بیمار کرد در حالی که چند نفر دیگر نیز در اتاق حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پایگاه خبری درباره ویدئوی منتشره هیچ توضیح خاصی ارائه نداده که این اتفاق به چه علتی رخ داده و چه میان پزشک و بیمار گذشته است که ماجرا به اینجا کشیده شده است. گفتنی است محل دقیق رخداد این ماجرا جمهوری یاقوتستان بوده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پزشک نتیجه انحصار پذیرش پزشکی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ است

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در واکنش به حادثه درگذشت زوج جوان ساوه‌ای که برای درمان کودک یک ساله خود به یکی از بیمارستان‌های تهران مراجعه کرده بودند، گفت: این حادثه بسیار متأثر کننده و غم انگیز بوده و در خصوص آن ابراز تأسف و تأثر می‌کنم. این حادثه و حوادث مشابه دیگر همانطور که بار‌ها در مجلس گفته شد به علت کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌ها و اجبار مردم به سفر‌های درمانی به تهران و مراکز استان‌ها رخ می‌دهد؛ لذا اقداماتی از جمله ایجاد مهمانسرا برای همراهان بیماران، نقش تسکینی داشته و مسئولین نظام سلامت باید به فکر حل ریشه‌ای این مشکل باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: سفر‌های درمانی علاوه بر تبعاتی از جمله این حادثه و برخی حوادث جاده‌ای همچون سانحه رانندگی که سال‌های گذشته برای مادران باردار تفرشی اتفاق افتاد، منجر به تحمیل هزینه مضاعف بر بیماران خواهد شد؛ از طرف دیگر برخی از بیماران به علت دشواری در دسترسی به تهران، درمان خود را پیگیری نکرده و این مسأله منجر به وخیم‌تر شدن بیماری آن‌ها خواهد شد.

خضریان با تأکید بر ضرورت تربیت پزشکان بیشتر به صورت بومی و متعهد خدمت گفت: کمبود پزشک نتیجه انحصار پذیرش پزشکی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ است. متأسفانه در اکثر دولت‌های گذشته رویکرد وزارت بهداشت در راستای کاهش و ثابت نگه داشتن ظرفیت پذیرش پزشکی بوده است؛ اما در دولت سیزدهم با تأکید رئیس جمهور محترم و حمایت مجلس انقلابی رویکرد افزایش دسترسی پایدار به پزشک از طریق افزایش ظرفیت پزشک بومی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخی سنگ‌اندازی‌ها در اجرای این مصوبه، خاطر نشان کرد: برخی مسئولین وزارت بهداشت که با وجود چنین حوادثی باید از مسئولیت خود استعفا دهند، متأسفانه همچنان برای جلوگیری از افزایش ظرفیت پزشکی که راه حل اصلی تأمین پزشک مناطق محروم است، تلاش می‌کنند و جای تأسف دارد که نوا‌هایی از سمت شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در همراهی این افراد بعضاً به گوش می‌رسد.

خضریان در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که یکی از مسائل مدنظر مجلس یازدهم مشکلات مردم در حوزه سلامت و ارتقای دسترسی به خدمات پزشکی بوده است، حتماً مجلس دوازدهم نیز در پیگیری این مصوبات قدمی عقب نمی‌نشیند و تا اجرای کامل پیگیر موضوع خواهد بود و افرادی که با کج سلیقگی منجر به چنین حوادث تلخی می‌شوند، می‌بایست در مجلس و پیشگاه ملت پاسخگوی ترک فعل‌های خود باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ‍ افزایش ۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در سبزوار
  • پزشک مبتلا به سرطانی که برای طبابت به غزه رفت | ببینید
  • کمبود پزشک نتیجه انحصار پذیرش پزشکی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ است
  • معاینه پزشکی زائران حج آغاز شد
  • معاینه زایران حج آغاز شد
  • درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل نبود پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • توده چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد
  • خدمات پرستاری در منزل
  • گردآوری مشاهدات جراح ترکیه‌ای در کتاب «غزه عزیز، خاطرات یک پزشک»