Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@04:28:51 GMT

جشنواره رفاه رویایی در فروشگاه های زنجیره ای رفاه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۲۳۳۰

جشنواره رفاه رویایی در فروشگاه های زنجیره ای رفاه

به گزارش ایلنا ، قرعه کشی های بزرگ شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از ۸ خردادماه از شبکه ۱ سیما به صورت زنده با عنوان برنامه «استدیو رفاه» به روی آنتن می رود.

همزمان با عید نیمه شعبان، کمپین بزرگ عید تا عید رفاه از تاریخ ۲۲ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۳ مرداد ماه ادامه دارد که به مدت ۵۰ شب، هر شب به یک نفر، یک دستگاه خودرو برلیانس ۳۳۰H به قید قرعه اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره کالاها با 20 الی 50 درصد تخفیف به فروش می رسند که شامل سبد کالا، اقلام پر مصرف و پر فروش می شود.

جشنواره عید تا عید که تا به امروز با استقبال خوب مشتریان مواجه شده، یکی از چندین جشنواره فروش ویژه رفاه در ماه های اخیر است.

در این جشنواره هر 50 هزار تومان خرید برای مشتری 1 امتیاز محسوب می شود و با خرید بیشتر و امتیاز بالاتر شرکت کنندگان می توانند شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی بالا ببرند. قرعه کشی ها به صورت روزانه برگزار می گردد. بنابراین در ازای هر خرید، مشتری در قرعه کشی روز بعد شرکت داده خواهد شد.

اسامی برندگان هر روز بر روی وب‌سایت شرکت www.refah.ir و همچنین کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام فروشگاه رفاه، هر دو به نشانی refah_chain_stores@ منتشر می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عیدانه استاندارد تا ۱۳ فروردین

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محسن مشتاقی افزود: در این طرح نظارت و بازرسی از فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی و مراکز و مواردی که حضور مهمان‌ها و موارد مصرف مردم است مانند فروشگاه‌های شیرینی و میدان‌های میوه و تربار انجام می‌شود.

او اضافه کرد: گفت: در این طرح با همکاری نمایندگان تعزیرات و اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بخش فروش و توزین و ترازوی فروش محصولات کنترل می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضبط و جمع آوری حلزون های سیبی یک فروشگاه ماهی های زینتی در کاشمر
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان/ ۲۰۰ تن ذخایر احتیاطی
  • پیندو، دروازه‌ای به سوی دنیایِ بی‌پایانِ بازار بزرگ
  • عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان
  • زمان برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی اعلام شد
  • چرا قیمت سپری در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • اجرای طرح عیدانه استاندارد تا ۱۳ فروردین
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران