Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین راسخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در یزد، بابیان اینکه آخرین کاروان راهیان نور دانشجویی استان یزد هم‌اکنون در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند، اظهار داشت: در آستانه سال جدید حدود ۲ هزار دانشجوی بسیجی استان یزد در قالب ۵ کاروان دانشجویی عازم کربلای ایران شدند.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه علاوه بر بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس و برنامه‌های روایتگری، برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز در این اردو‌ها اجرا شد، تصریح کرد: در این اردو‌ها تلاش شد تا دانشجویان بهترین بهره معنوی از فضای منطقه را ببرند و در کنار آن با حقیقت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس و ارزش‌های انقلابی و اسلامی نیز آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر اینکه اردو‌های راهیان نور به‌عنوان یک رزمایش عظیم فرهنگی همواره با برکات فروانی همراه بوده و تأثیرگذاری آن در بین اقشار مختلف به‌خصوص قشر دانشجو کشور مشهود است، بیان داشت: راهیان نور فرصتی است تا جوانان امروز کشور به‌عنوان آینده‌سازان این میهن اسلامی با جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شجاعت خود استکبار را به‌زانو درآورند آشنا شده و روحیه انقلابی و جهادی را در خود تقویت کنند.

راسخی در ادامه دانشجو بودن کادر اجرایی این اردو‌ها را از دیگر نکات برجسته اردو‌های راهیان نور دانست و اذعان کرد: دانشجویان یزدی بسیاری نیز با عنوان خادم الشهدا در این ایام به خدمت‌رسانی به زائرین کربلای ایران و سرزمین‌های عشق و حماسه مشغول بودند و در اجرای و برنامه‌ریزی برنامه‌ها نیز نقش مؤثری داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در پایان اظهار داشت: برنامه‌های اردو‌های راهیان نور دانشجویی در ایام عید برای زوج‌های دانشجوی استان و در فصل تابستان در قالب راهیان نور غرب کشور تداوم خواهد داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند

محسن مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام دانشجویان به عمره مفرده گفت: در این مرحله از عمره مفرده ۱۷۰ نفر از دانشجویان نخبه (دانشجویان پسر) تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در قالب دو کاروان امروز به عمره مفرده اعزام می شوند.

وی ادامه داد: عملیات عمره دانشجویی در بازه محدود امسال انجام شد و فردا آخرین کاروان عمره اعزام می شود بعد از اتمام عملیات حج تمتع زائران عادی عمره اعزام می شوند که دانشجویان نیز اعزام خواهند شد.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برنامه ریزی شده است احتمالا اعزام دانشجویان مهرماه با شروع دانشگاه ها انجام شود رایزنی ها و هماهنگی ها انجام شده که تمام طیف های دانشگاهی اعم از دانشجویان دختر و پسر اساتید و دانشجویان متاهل را دربرمی گیرد.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز به مهر گفت: عملیات عمره دانشجویی در دوره بعدی بعد از اتمام عملیات حج تمتع انجام می شود، سهمیه، ثبت نام و اعزام دانشجویان انجام می گیرد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: خداوند را بخاطر این نعمت که بعد از ۹ سال وقفه آغاز شد شاکر هستیم که بعد از وقفه طولانی این توفیق حاصل شد.

وی گفت: ستاد عمره در سال ۷۶ با یک کاروان استادی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مجموعه رسمی و متولی اعزام دانشگاهیان به حج و عتبات مقدسه است و تا به امروز بیش از دو دهه در حال فعالیت است.

کد خبر 6093795

دیگر خبرها

  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود