Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در جوار ۳۴ امامزاده عظیم الشان و بقعه متبرکه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگ و همچنین ایجاد فضایی معنوی و روحانی در جوار اماکن متبرکه همزمان با فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رجب و همچنین به مناسبت آغاز سال جدید طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در جوار ۳۴ امامزاده عظیم الشان و بقعه متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان برگزار می شود که این طرح به صورت ویژه در جوار حرم مطهر ۱۳ امامزاده جلیل القدر و بقعه متبرکه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ویژه برنامه تحویل سال جدید نیز همراه با برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در جوار حرم مطهر ۳۴ امامزاده جلیل القدر ناحیه یک اصفهان برنامه ریزی شده که همزمان با آیین تحویل سال این ویژه برنامه نیز در جوار این اماکن متبرکه برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: ۳ خیمه معرفت که شامل غرفه های مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ارائه محصولات فرهنگی، غرفه ویژه کودکان، غرفه چند رسانه ای و ایستگاه همه واقف باشیم نیز به صورت ویژه در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)، مقبره علامه مجلسی(ره) و همچنین مسجد امام خمینی(ره) واقع در میدان امام خمینی برپا است که این خیمه های معرفت در قالب طرح آرامش بهاری در ایام نوروز به زائران و مسافران خدمات فرهنگی ارائه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور بیان کرد: برنامه های خیمه های معرفت، اقامه نماز جماعت و همچنین اجرای دیگر ویژه برنامه ها با همکاری و مشارکت ۲۵ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۳۰ مبلغ بومی در جوار بقاع متبرکه اصفهان اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره برنامه ریزی جهت اسکان مسافران و زائران در جوار بقاع متبرکه ناحیه شهرستان اصفهان گفت: براساس سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه و با هدف رفاه حال مسافران و زائران بقاع متبرکه امکان اسکان دائم مسافران و زائران به صورت روزانه و در سوئیت هایی در جوار حرم مطهر امامزاده دوطفلان(ع) اصفهان، امامزاده شاهزاده حسن(ع) کیجعلی و امامزاده موسی بن جعفر(ع) اصفهان محیا شده است و همچنین اسکان موقت مسافران نیز در جوار امامزادگان نامبرده و امامزاده هفتشویه(ع) و امامزاده محمد(ع) پاکوه قهچاورستان دیده شده که امکان اسکان موقت ۱۵ الی ۳۰ خانوار در جوار حرم مطهر این امامزاده محیا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان در پایان اضافه کرد: طرح آرامش بهاری از تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۹۶ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۷ در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان جلیل القدر ناحیه شهرستان اصفهان اجرا می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان، مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌ها طی سال گذشته را حاصل تلاش متعهدانه و دلسوزانه ۹۰ روانشناس شاغل در مجموعه این فرماندهی عنوان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور ضمن تبریک روز جهانی روانشناس و مشاور به جامعه روانشناسان و مشاوران کشور گفت: در عصر پرتلاطم حاضر که انسان‌ها هر روز با مشکلات و چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند، موضوع  سلامت روح و روان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: امروز همگان دریافتند جامعه‌ای که از نظر روحی و روانی دچار آسیب باشد نمی‌تواند پیشرفت کرده و به اهداف عالیه‌ای که برای خود در نظر گرفته، دست یابد و بر همین اساس نقش روانشناسان و مشاوران بسیار حائز اهمیت بوده و وجود این افراد برای هر جامعه‌ای لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از روانشناس و مشاور به عنوان  سنگ صبور، محرم اسرار مردم و مرهم دل‌های رنجور یاد کرد و گفت: با توجه به نقش مفید و مؤثری که روانشناسان و مشاوران در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به بزه آسیب‌دیدگان جامعه دارند، استخدام و بهره‌گیری از این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت و امروز که بیش از 2 دهه از فعالیت این عزیزان می‌گذرد، منشأ اثرات خیر هم برای مجموعه سازمان انتظامی کشور و هم برای عموم مردم بودند.

سردار علینقیان‌پور افزود: هم اکنون 90 روانشناس و مشاور و مددکار اجتماعی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشغول فعالیت هستند که اکثر آنها تحصیلات عالیه دارند و به گره گشودن از مشکلات مردم و تامین آرامش روانی جامعه تلاش می‌کنند.

وی افزود: در سال گذشته 86 هزار و 207 نفر به مرکز مشاوره  آرامش و واحدهای مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان مراجعه کردند که بالغ بر 70 درصد از پرونده‌های ارجاعی به آنان به صلح و سازش منجر و از ورود این پرونده‌ها به دستگاه قضایی جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، برگزاری 3 هزار و 308 جلسه در قالب طرح مشاوره فعال، برگزاری 24 جلسه مشاوره گروهی، تالیف یک جلد کتاب در حوزه روانشناسی خانواده و هزار و 724 مورد تعامل و همکاری با سایر نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی در جهت ارائه خدمت رسانی بهتر به مردم را از جمله مهم‌ترین اقدامات مرکز مشاوره آرامش این فرماندهی در سال گذشته برشمرد.

برخی از موفقیت‌های پلیس مرهون زحمات روانشناسان استپلیس در خدمت مردم/2 شهروند سنندجی نجات یافتند

سردار علینقیان‌پور با بیان اینکه  از 110 کلانتری در سطح استان 79 کلانتری دارای واحد مشاوره و مددکاری هستند و حداقل یک روانشناس در آنجا به مراجعان خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: تقویت و تجهیز کلانتری‌های فاقد واحد مشاوره و مددکاری به این واحد و استفاده از کارشناسان مشاوره در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات روانشناسان و مشاوران که  سلامت  و آرامش روحی و روانی را به مردم هدیه می‌دهند افزود: بی‌شک این عزیزان نقش بزرگی در امنیت روانی جامعه دارند و پلیس همواره این تلاش را ارج نهاده و به عنوان حافظ امنیت جامعه از دانش و تخصص آنان برای آرامش و آسایش هرچه بیشتر جامعه بهره می‌برد.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر