Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دوربین مداربسته یک کارخانه صحنه های هولناکی از یک جنایت شبانه در جنوب تهران را ثبت کرد و بازپرس پرونده برای شناسایی عامل جنایت و زن به قتل رسیده از مردم کمک خواست.این گزارش یکی از پربازدیدترین های رکنا در فروردین ماه بود.

حجم ویدیو: 26.69M | مدت زمان ویدیو: 00:02:41

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 10 و 30 دقیقه 11 خرداد ماه سال 95 را نشان می داد که نگهبان یک کارخانه در خیابان فداییان اسلام، جنب پمپ بنزین در حال نگهبانی بود که دید یک زن و پسر جوان به سمت آلونک کوچکی که در جلوی کارخانه بود حرکت می کنند و در ادامه پسر جوان به کمک زن تنها توانست در آلونک قدیمی را باز کنند و وارد آنجا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگهبان کارخانه با دیدن این صحنه در حالیکه چراغ قوه به دست داشت به سمت آلونک قدیمی رفت و پشت درهای بسته از زن و پسر جوان که سرگرم کشیدن مواد بودند خواست تا آنجا را ترک کنند اما پسر جوان بی تفاوت به حرف های این نگهبان به کار خودش ادامه داد.
مرد جوان وقتی دید که این زن و پسر به حرفهای او توجه نمی کنند آنها را تهدید کرد که ماجرا را به پلیس Police گزارش می کند و برای زنگ زدن به پلیس به سمت کارخانه برگشت.
هنوز لحظاتی از رفتن نگهبان کارخانه نگذشته بود که ناگهان صداهایی به گوش رسید و نگهبان شوکه شده به آرامی به سمت آلونک متروکه بازگشت و با صحنه هولناکی روبرو شد.
زن جوان غرق خون روی زمین افتاده بود و پسر جوان نیز قبل از رسیدن مرد نگهبان پا به فرار Escape گذاشته بود که خیلی زود تیمی از ماموران پلیس در صحنه جرم Crime حاضر شدند.
ماموران در بررسی های ابتدایی پی بردند که زن جوان در کنارش یک پایپ و فندک اتمی که برای کشیدن مواد مخدر Drugs شیشه است با ضربات چاقو به سر و صورتش به قتل Murder رسیده است.
همین کافی بود تا بازپرس خرازانی از شعبه پنجم دادسرای شهرری همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در صحنه جنایت Crime حاضر شوند.
بررسی های ابتدایی تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل جنایت نشان از آن داشت که زن جوان با 12 ضربه هولناک به گردن و سر به قتل رسیده است که عمق بعضی از این ضربات به 30 سانتی متر می رسد.
کارآگاهان در گام نخست به بررسی محل جنایت پرداختند و متوجه دوربین مداربسته ای در نزدیکی این آلونک متروکه شدند و در بازبینی این فیلم، صحنه هولناک یک جنایت را مشاهده کردند.
در این فیلم  پسر جوان پس از رفتن نگهبان کارخانه در اقدامی وحشیانه زن جوان را هدف ضربات چاقو قرار می دهد که زن جوان برای فرار به سمت در آلونک قدیمی حرکت می کند که پس از باز شدن در روی زمین می افتد و پسر جوان در حرکتی باورنکردنی شروع به زدن ضربات مرگبار چاقو به سمت صورت و گردن زن جوان می کند.
در ادامه پسر جوان در حالیکه زن جوان غرق خون روی زمین افتاده بود به آرامی وارد آلونک شده وپس از لحظاتی در زمان خارج شدن و فرار ضربه محکمی با چاقو به سر زن جوان می زند و وقتی متوجه حضور مرد نگهبان می شود به سرعت پا به فرار می گذارد.
جسد زن جوان با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و با توجه به اینکه هیچ مدرک هویتی همراه این زن نبود عملیات انگشت نگاری از جسد وی صورت گرفت اما هیچ سرنخی از این زن که احتمالا افیونی و فراری از خانه است به دست نیامد.
با گذشت 10 ماه از این جنایت هولناک در اتوبان فداییان اسلام هنوز هیچ ردی از عامل جنایت و زن جوان به دست نیامده است و تحقیقات فنی ادامه دارد.
بنا به این گزارش، بازپرس خرازانی از شعبه پنجم دادسرای شهرری با تقاضای انتشار تصویر عامل جنایت و عکس چهره نگاری شده زن جوان خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه این قاتل The Murderer فراری و هویت زن جوان دارند به اداره 10 پلیس آگاهی تهران یا شعبه پنجم دادسرای شهرری مراجعه کنند.پس از گذشت یکسال هنوز قاتل بی رحم شناسایی نشده است.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

این اخبار را از دست ندهید:

وقتی تلفن شوهرم را جواب دادم فهمیدم او یک زندگی پنهان از من هم در آلمان دارد و ...

کبری روی تختش خوابیده بود که برادر شیشه ای اش بالای سرش رفت و.....+عکس

امیرعلی پیدا شد+ عکس

درخانه دوربین کار گذاشتم پسرعمویم و زنم را در شرایط کثیفی دیدم و....

شهربانو وقتی خواب بود بالای سرش رفتم و ... / بعد از شام بدنم داغ شد و او خوابید به سراغش رفتم+عکس

حبس و شلاق مجازات دزدی از خانه پسر تاجر سرشناس

مرد شرور پسر دانشجو را به بیابان ها قیامدشت برد و ... / او با تهدید چاقو هر بلایی خواست سرم آورد!+ عکس

درخواست پزشک 93 ساله سرشناس تهرانی برای طلاق خانم دکتر 72 ساله!

زندگی شیطانی سرباز معلم روستا با دختر جوان / او مرا زن رسمی اش اعلام کرده بود ولی ...

99ضربه شلاق برای دو پسر جوان به خاطر 2 شبانه روز شکنجه شیطانی صدف 13 ساله در پشت بام

عکس آن مرد را وقتی در جیب مانتوی زنم دیدم، خشکم زد و ...

فیلم لحظه قتل وحشیانه زن جوان در برابر دوربین مداربسته یک کارخانه در جنوب تهران / عکس و فیلم (14+)

10 صبح وقتی به خانه آمدم در اتاق مادرم با صحنه زشتی روبرو شدم و ...

به پسر عمویم پناه دادم ولی او وقتی من در خانه نبوده به اتاق خواب زنم رفت و با تهدید ...

با رفتن به خانه جوان موتورسوار به آبرویم گند زدم و ... /سارا وقتی نوشیدنی را خورد ...

اعتراف تلخ به آزار شیطانی دختر محبوب گوگل در جنگل+ عکس

دخترم وقتی پای آن مرد را به خانه ام باز کرد من تسلیم خواسته های شوم او شدم و ...

کِرم یک متر و نیمی صید شد + تصاویر

دختر و پسر 50 ساعت یک ماشین را بوسیدند!+ فیلم و عکس

ابوبکر البغدادی سرکرده داعش دستگیر شد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث عکس بازپرس جنوب تهران مردم جنایت شبانه عکس زندگی من فیلم حادثه دختر حوادث تهران ایران مرگ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟

کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان؛ پاسخ به ۴۰ پرسش کودکان و نوجوانان درباره خدا» یکی از آن راه‌های آسانی است که می‌توان به کمک آن کودکان را قانع کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، طرح پرسش‌‏ها و دغدغه‏‌های فکری نوجوانان و پاسخ مناسب به آنها از ملزومات  تبلیغی است. در کتاب "خداشناسی قرآنی کودکان" به قلم غلامرضا حیدری ابهری ضمن ارائه مباحثی در نحوه پاسخگویی به سؤالات مذهبی کودکان، 40 پرسش درمورد حقیقت، صفات و کارهای خداوند و شناخت جایگاه مقام و مرتبه خدا در ذهن کودکان ذکر شده و به اختصار با استفاده از آیات و روایات به آنها پاسخ داده شده است. مطالب به صورت روان و متناسب با درک و دریافت و زبان کودکان ارائه شده است. فرزانه زینلی نویسنده و فعال فرهنگی یادداشتی بر این کتاب نوشته و برای انتشار در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده است که در ادامه می‌خوانید:

خدا چه شکلیه؟ خدا بچه داره؟ مامانش خدارو دعوا نمی‌کنه که همیشه بیداره؟! اصلاً خدا کیه؟!

این جور سؤالات را همه ما یا شنیده‌ایم یا مدتی در کودکی، ذهنمان را مشغول کرده‌اند. فکرکردن به خدا و بودنش در همه لحظات، برای ذهن کودک ما سخت است؛ کودکی که هنوز دنیا را درست نشناخته، تازه دارد مقدمات زیستن در آن را یاد می‌گیرد و قواعدش را می‌شناسد، با تناقض‌هایی روبرو می‌شود. همه پرسش‌های عجیب و غریب و فلسفی بچه‌ها از همین اختلاف‌های به ظاهر ساده برایشان شروع می‌شود و پاسخ این سؤالات برای ما سخت است؛ چون ذهنمان خیلی وقت است که به پذیرفتن عادت کرده و انگار هیچ چیز عجیبی نمی‌تواند هوشیارش کند.

دفترچه «خاطرات شیطان» دست بچه‌ها افتاد

در بین همه مسائلی که برای بچه‌ها سؤال ایجاد می‌کند، ماهیت خداوند از همه پیچیده‌تر است. این موضوع حتی برای بزرگترها هم گاهی جای ابهام دارد چه برسد به کودکی که تازه می‌خواهد معنای «لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لا نَوْمٌ» را درک کند و بفهمد چطور در دنیایی که خودش می‌خوابد، مادرش می‌خوابد، حتی پرنده‌ها و گنجشک‌ها هم می‌خوابند، موجودی وجود دارد که نمی‌خواد و به خواب احتیاجی هم ندارد؟ یا کودکی که از لحظات غفلت مادرش برای خرابکاری‌ها استفاده می‌کند و باور دارد کسی او را نمی‌بیند، چطوری باید درک کند خدا در همه لحظات او حضور دارد و در عین حال، در تمام لحظات مادرش هم حضور دارد؟ بخشی از این پرسش‌ها به سبب شکل نگرفتن تفکر انتزاعی کودک ایجاد می‌شود و ممکن است با گذر از این دوره و ورود به دوره دوم نوجوانی، حل بشود، اما پاسخ همین سؤالات می‌تواند جهان‌بینی کودک را در موضوع خداشناسی شکل بدهد.

پاسخ به بنیادی‌ترین پرسش‌ها درباره خدا

این دست پرسش‌ها برای والدین نگران کننده است؛ از طرفی اینکه نمی‌توانند کودکانشان را قانع کنند و در چشم فرزندشان از مقام «همه چیزدانی» تنزل پیدا می‌کنند، و از طرف دیگر اینکه بالاخره چه پاسخی باید به بچه داد، اضطراب شدید به آنها وارد می‌کند. یک راه‌حل این است که از سرخط شروع کنید؛ یعنی ابتدا خودتان مسئله را حل کنید و بعد، متناسب با فهم و درک کودک، آن را برایش شرح بدهید. اما همیشه راه‌حل آسان‌تری هم هست!

کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان؛ پاسخ به 40 پرسش کودکان و نوجوانان درباره خدا» یکی از آن راه‌های آسانی است که می‌توان به کمک آن کودکان را قانع کرد. نویسنده در این کتاب، به بنیادی‌ترین پرسش‌هایی که بین کودکان و نوجوانان مشترک است، پرداخته و به زبان ساده و با تمثیل‌هایی از زندگی روزمره، آن را برای کودکان قابل درک کرده است. در ابتدای کتاب هم بخشی را برای والدین نوشته و در آن، به لزوم «شنیدن» و چگونگی همدلی با کودکان در پرسش‌هایشان پرداخته است. غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده کتاب، در مقدمه می‌گوید: «مطالب این کتاب با مطالب کتاب‌های اعتقادی مرسوم، کاملاً متفاوت است؛ زیرا خداشناسی کودک و نوجوان و پرسش‌های او، با خداشناسی بزرگسال و نیازهای فکری این گروه بسیار تفاوت دارد.» نویسنده در بخش‌های مختلف این کتاب سعی کرده است با نهایت آرامش، پاسخی قانع کننده برای کودکان آماده کند و حتی می‌گوید که این پاسخ‌ها را ابتدا در اختیار فرزند خودش قرار داده و نظر او را به عنوان یک مخاطب هم سن و سال، پرسیده تا در نهایت، کتاب مناسب حال و هوای کودک و نوجوان باشد.

این کتاب را انتشارات بین‌المللی جمال در 140 صفحه منتشر کرده و در کتابنامه رشد آموزش و پرورش نیز معرفی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....