Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا- فرماندار بيله سوارمغان گفت: پارسال حدود يک ميليون گردشگر از پايانه مرزي اين شهرستان تردد کرده اند که 80درصد آن مسافران خارجي و 20درصد نيز ايراني بوده اند.

به گزارش ايرنا ، جسن قبادي روز چهارشنبه در بازديد از پايانه مرزي بيله سوارمغان افزود: با آغاز طرح نوروزي ئ تنها از 25 اسفند ماه تا 28 اسفندگذشته 22هزارو 186 نفر مسافر از گمرک و پايانه مرزي بيله سوار تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش 130 درصدي را مب دهد و پيش بيني مي شود اين آمار اوايل سال جاري افزايش يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم اکنون تردد مسافران ايراني و آذري در پايانه مرزي بيله سوار به روزانه هفت هزار نفر رسيده است.
حامد مسئول ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري شهرستان بله سوار مغان نيز گفت: بيش از 6 هزار بروشور و نقشه راهنماي گردشگران تهيه شده است و به مسافران نوروزي ارائه مي شود.
وي افزود:در راستاي ارائه خدمات تفريحي و نشاط و معرفي آداب و رسوم منطقه در شهرستان بيله سوار، برنامه اي تحت عنوان` نوروزگاه` و برگزاري نمايش آئيني و موسيقي سنتي همراه با برپايي آلاچيق عشايري در محل بازارچه مرزي بيله سوار برگزار خواهد شد.
محمدعلي هادي مسوول هلال احمر بيله سوار هم گفت: طرح ملي ايمني و سلامت در ورودي شهربيله سوار از 28 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردين سال 1397 ادامه خواهد داشت.
وي با اشاره به اينکه در اين طرح 16 نفر از اعضاي جوانان هلال احمر شهرستان بکارگيري شده است گفت: برپايي خيمه نماز، فضاي دوستدار کودک براي استفاده کودکاني که همراه والدين به پست هاي نوروزي مراجعه مي کنند و ايستگاه سلامت از جمله خدمات فشار خون و بسته هاي بهداشتي ارائه شده به مسافران نوروزي خواهد بود.
بيله سوار مغان در 165 کيلومتري شمال اردبيل و در همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
6016/3006
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه بیان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیاری در پایانه‌های مرزی انجام گرفت، در این خصوص حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پیش بینی شده است.

امانی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث ناوگان حمل و نقل نیز که چندین سال است با مشکل نوسازی مواجه هستیم نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان