Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرزی با بیان اینکه راهیان نور یکی از گرانبهاترین میراث دوران دفاع مقدس است گفت: ۸ هزار زائر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند. ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و انتقال اثرگذار آن به نسل جوان را از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان‌نور دانست و اظهار داشت: اردوی راهیان نور یک برنامه ملی مهم با محوریت تربیتی بوده و از بین‌بردن ارزش‌های مربوط به آن دوران از مهم‌ترین اهداف دشمنان است که حضور قشر جوان جامعه این امکان را از آنان دور می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راهیان نور به عنوان یکی از گرانبهاترین میراث دوران دفاع مقدس است که می‌تواند ایستادگی و مقاومت مردم در آن دوران را به نسل‌های بعدی منتقل کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفندها و با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی درصدد از بین بردن فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند که باید در این مورد هوشیار باشیم.

کریمی استکبارستیزی را مهم‌ترین پیام دوران دفاع مقدس دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس را با تمام سختی هایش پشت سر گذاشتیم اما اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درآید و امروز ما در عرصه جهانی اثرگذار هستیم.

وی به اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان مرکزی اشاره کرد و افزود: سال گذشته 14 هزار نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام شدند و امسال نیز تاکنون حدود 9 هزار نفر از این استان به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه اعزام راهیان نور همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و استقبال خانواده‌های از اردوهای راهیان نور عمومی امسال پیش‌بینی می‌کنیم که 8 هزار نفر در قالب راهیان نور عمومی از استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

کریمی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و رزمایش‌های فرهنگی به منظور اثرگذاری هرچه بیشتر این اردوها عنوان کرد: در پادگان مسعودیه هر ساله سازمان بسیج به شکل مستمر برنامه رزمایشی اجرایی می کند که این رزمایش در طول چند شب تکرار میشود.

وی افزود: همچنین در برخی پادگان‌های سپاه‌های استانی نیز به شکل محدود برنامه‌ها و رزمایش‌های فرهنگی به منظور ملموس‌سازی شرایط دوران دفاع مقدس اجرایی می‌شود. و حتی منطقه «میشداغ» توسط ارتش برنامه‌های فرهنگی ویژه زائران راهیان نور اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌ای تحت عنوان «بچه‌های آسمانی» در شلمچه ویژه کودکان برگزار می‌شود تا نسل آینده ساز انقلاب را با فرهنگ دفاع و مقاومت بیش از پیش آشنا سازد.

کریمی به یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و افزود: در منطقه عملیاتی والفجر 8، فاو، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، شرهانی، مهران و فکه راویان ثابت به روایتگری عملیات‌های انجام شده در این مناطق می‌پردازند که بیان شرایط و وضعیت دوران دفاع مقدس از بیان این روایتگران بسیار برای زائران اثرگذار است.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد

آیین تشییع پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی از فرماندهان و سرداران جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین، از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار شد و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.

مراسم وداع با این رزمنده دیشب سه شنبه در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

حاج محمد (جمعلی) کیانی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دریافت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد