Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیریت جهادی در حوزه اشتغال در سال جدید هم باید اولویت مدیران استان باشد.

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش شامگاه روز سه شنبه در پیام نوروزی آغاز سال 1397 با تبریک سال نو به مردم استان به ‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان افزود: خدمت‌گزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری سرمایه‌گذاران، جوانان نخبه و دانشگاهیان تلاش کنند تا با ارتقای ظرفیت تولید و فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال، سالی توام با نشاط، شادابی و رفاه را برای مردم استان ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امید است در سال جدید که اولین روز آن با شهادت حضرت امام هادی(ع) مصادف شده است با استفاده از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، همراه با بهار طبیعت در حال خود بهار ایجاد کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از بصیرت مردم استان در تمام عرصه‌ها به‌ویژه همراهی آن ها با انقلاب اسلامی در جریان ناآرامی‌های چند ماه گذشته برای آنان سالی سرشار از شادی و خیر و برکت آرزو کرد.
خدابخش ادامه داد: خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه تازه خود را آماده کنند تا در سال نو از جنبه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بخصوص اقتصادی منشا اثر باشند.
وی با اشاره به همزمانی سال 1397 شمسی با انتخاب تبریز به‌ عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، گفت: رویداد تبریز 2018 از طرفی افتخاری برای استان است و از طرفی مسئولیت سنگینی را برای مدیران بخش‌های مختلف استان ایجاد کرده است.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امید است این رویداد، سرآغاز تحول و نقطه عطف استان از جهات مختلف باشد، اظهار کرد: در سال جدید برای افتتاح رسمی این رویداد رئیس جمهوری به استان سفر می کند و به طور قطع این سفر دستاوردها و برکات زیادی خواهد داشت.
خدابخش از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان در طول تعطیلات عید نوروز خبر داد و افزود: همه تلاشگران عرصه نظم، امنیت و رفاه جامعه در این ایام در محل خدمت خود حضور دارند تا مردم استان در این تعطیلات بتوانند در کنار خانواده، روزهای آرام و بانشاطی را سپری کنند.
وی پیش‌بینی کرد، امسال سفرهای نوروزی به تبریز و سایر شهرهای استان افزایش یابد و مردم استان در این روزها، میهمان‌نوازی خود را نشان خواهند داد.
آذربایجان شرقی با بیش از یک هزار و 800 اثر ثبت شده ملی و برخورداری از جاذبه ها و آثار طبیعی فراوان جزو پنج استان برتر گردشگری ایران به شمار می رود.
8023/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عيد 97 اشتغال استاندار آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی به خلخال گفت: دستگاه‌های مربوطه بر اساس زمانبندی نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست موضوعات دیگری همچون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش نیز مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

کد خبر 747902

دیگر خبرها

  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران