Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@09:00:45 GMT

ترافیک روان در جاده های استان

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۳۸۹۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: تردد خودروها امروز در جاده های اصلی و آزادراه های استان روان و عادی در جریان است.
سرهنگ حسین پورقیصر با اشاره به اینکه هیچ حادثه جرحی و فوتی روز جاری در جاده ها و آزادراه های استان ثبت و گزارش نشده پیش بینی کرد:بعداز ظهر ترافیک در ورودی های شهر اصفهان و برخی دیگر از شهر های سیاحتی و زیارتی از جمله کاشان سنگین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به رانندگان توصیه کرد، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله بستن کمربند، توقف در مسیر راه برای استراحت، رعایت سرعت مجاز، اجتناب از سبقت های غیرمجاز و استفاده نکردن از تلفن همراه هنگام رانندگی؛ سفر ایمنی را برای خود و خانواده فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک‌ سنگین در محور چالوس/ مسافران با تجهیزات کامل وارد جاده‌های کشور شوند

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده هریجان، آزادراه تهران – شمال محدوده های تونل شماره ۱۸و تونل البرز گزارش شده است.

به گفته وی، تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر، آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک گزارش شده است.

او می‌گوید: با توجه به هشدارهای هواشناسی قرمز و نارنجی که صادر شده است مسافران حتما به هشدارهای هواشناسی صادر شده در این بخش توجه کنند.

محرابی نیا گفت: مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده های کشور از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ چالوس یکطرفه و برفی است
  • بارش شدید در جاده‌های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی شد
  • بارش باران در جاده های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی است
  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی است
  • ترافیک‌ سنگین در جاده چالوس
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک‌ سنگین در محور چالوس/ مسافران با تجهیزات کامل وارد جاده‌های کشور شوند
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه