Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:45:07 GMT

مرگ آرام ۲ دختر زیبا در خواب

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۳۹۲۵

رکنا: در یک روز، 2 دختر را برای تطهیر به بهشت زهرا آوردند. هر دوی آنها در خواب جان خود را از دست داده بودند.

آن روز کار را با حال و هوای عجیبی شروع کردم! صبح اول وقت اداری بود. جسد دختر بچه‌ای را آوردند برای تطهیر. ساعت ۷ صبح شیر مادرش را خورده بود و با سلامتی Health کامل به خواب رفته بود. اما خوابی عجیب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوابی که هرگز بیداری نداشت و با آرامش کامل به رحمت خدا رفته بود. مادر به سر و سینه اش می‌کوبید. التماس می‌کرد. ولی از کسی کاری بر نمی‌آمد. اندوهی فراوان و غم انگیز تمام وجودم را فراگرفته بود.

با آرامی شروع به شستنش کردم. غسل و کفن تمام شد. دخترک معصوم خیلی زیبا بود. مثل فرشته‌ها خوابیده بود و من تا آخر روز به فکرش بودم و لحظه‌ای از ذهنم خارج نمی‌شد.

در آخرین ساعات کار بودیم. کم کم داشتیم آماده رفتن می‌شدیم، که صدا زدند؛ بچه دیگری را برای شستن آورده اند.

این بار طبق نوبت کاری همکارانم باید کار تطهیر این کودک را انجام می‌دادند. ولی به دلیل اینکه همه آماده شده بودند و برای رفتن لباس پوشیده بودند، من به همراه یکی دیگر از همکارانم برای شستن رفتیم. خدایا امروز دو طفل شیرخوار؛ چقدر شبیه به هم بودند. این یکی نیز بدون دلیل اول صبح از خواب بیدار نشده بود. همکارم که خودش هم دختربچه یکساله‌ای داشت خیلی دگرکون شده بود می‌خواستم لباسهایش را قیچی بزنم نگذاشت می‌گفت: این یک فرشته است که خوابیده لباسهایش را از تنش بیرون آورد.

بدون دستکش شروع به تطهیرش کرد. هیچ کس به همراه این متوفی نیامده بود. به غیر از خانومی که به آرامی اشک می‌ریخت. از او سوال کردم چه نسبتی با این کودک دارد؟ گفت؛ خاله اش است. گفتم؛ مادرش چرا نیامده؟ گفت؛ از صبح با دیدن این صحنه، بیهوش شده و الان در بیمارستان است. همکارم با اشک این دختر بچه را راهی سفر ابدی کرد.

چند ماهی از این ماجرا می‌گذشت که مسئول قسمت صدایم کرد و گفت: درباره دختر بچه‌ای که چند ماه قبل او را شسته‌ای می‌خواهند با تو مصاحبه کنند وقتی رفتم از من سوال کردند وقتی دختر بچه ما را بدون دستکش شستی چه حسی داشتی که این کار را کردی؟

متوجه شدم که مرا با همکارم اشتباهی گرفته اند، گفتم صبر کنید خود آن غساله را صدا بزنم وقتی از او سوال کردند همکارم بی اختیار اشک می‌ریخت او گفت: یک لحظه خودم را به جای مادرش گذاشتم دیدم تحملش را ندارم غم فرزند خیلی سنگین است. آن‌ها بی نهایت از حس همدردی همکارم و از اینکه فرزندشان را اینقدر با احترام تغسیل کرده بودیم تشکر کردند.

آن‌ها گفتند بعد از ۲۵ سال خداوند این هدیه را به آن‌ها داده بود و بعد از فوت دختربچه اش مادر این بچه در بیمارستان اعصاب و روان بستری است و خواستند که برایش دعا کنیم. آن‌ها از همکارم خواستند که یک پیام برای مادرش بفرستد که او را به آرامش برساند.

همکارم گفت: به او بگویید خداوند توانا و مقتدر است، این یک امانت بوده و خداوند در هر لحظه‌ای که اراده کند امانتش را می‌ستاند.

پس از چند ماه مادری آمده بود، سراغ همکارم را گرفت، متوجه شدم به لطف خداوند آن مادر با این مشکل کنار آمده او می‌گفت: از آن شبی که این پیغام را برایم فرستادید بسیار آرامش گرفتم، مثل این که صبر را برایم خریداری کردید. آنجا من متوجه شدم که دعای خیر دیگران در حق ما چقدر اثر بخش است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سلامتی Health سفر اخبار حوادث بهشت زهرا خانواده خواب کودکان کودک عکس زندگی من فیلم حادثه ایران دختر حوادث تهران مرگ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هفته گذشته در شرایطی برابر سپاهان متوقف شد که این شانس را داشت تا با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول صعود کند. اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت تاثیر شکست مقابل آلومینیوم قرار داشت که ما دو بار جلو افتادیم اما در نهایت در‌ پنالتی باختیم. هر چقدر هم به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنید، وقتی یک جام از دست می‌رود، تحت تاثیر قرار می‌گیرند. با توجه به شرایطی که در فوتبال ما وجود دارد، بچه‌ها احساسی می‌شوند و ممکن است یکی دو هفته را هم از دست بدهند.

او ادامه داد: هفته گذشته استقلال قبل از ما بازی کرده و امتیاز از دست داده بود و فرصت خوبی وجود داشت که به راحتی به صدر صعود کنیم و کار را به اما و اگر نکشانیم. از طرفی با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی لیگ قرار داریم، استرس مسابقات روی کیفیت بازیکنان تاثیر می‌گذارد. البته در همه جای دنیا در هفته‌های پایانی کیفیت مسابقات و تیم‌ها بالاتر می‌رود و گل‌های بیشتری رد و بدل می‌شود اما در لیگ ما مسائلی از جمله تعطیلات، سازماندهی مسابقات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و رشدی که باید وجود داشته باشد، صورت نمی‌گیرد.

حلالی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در این بازی افزود: ما در بازی با سپاهان در حد نام خودمان هم نبودیم و من نمی‌توانم صحبت فنی درباره این بازی داشته باشم. سپاهان در ۱۰ بازی اخیر خود یک برد آورده بود و با وجود مهره‌هایی که در اختیار دارد، شکل خوبی نداشت. این تیم در شرایطی قرار داشت که ما به لحاظ روحی روانی هم به راحتی می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم. در هر صورت فوتبال هست و برد و باخت دارد، اما چیزی که من را اذیت می‌کند، این است که نمی‌توانیم از تمام پتانسیل خودمان استفاده کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: شانس پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی ۵۰-۵۰ است. در این مسیر، رقبای دو تیم در هفته‌های باقی‌مانده تعیین کننده نیستند و در هر صورت تمام رقبا در ۵ هفته باقیمانده تمام توان‌شان را می‌گذارند. تنها نکته مهم این است که ما با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم، درست ترکیب بچینیم و درست از بازیکنان بازی بگیریم و بچه‌ها در روز مسابقات، مثل بازی با سپاهان نباشند و با انگیزه بالایی وارد بازی شوند. پرسپولیس در حال حاضر جام حذفی را از دست داده و من با تمام وجود امیدوارم بتواند در لیگ قهرمان شود؛ هواداران پرسپولیس به هیچ وجه دوست ندارند فصل را بدون جام به پایان برسانند و امیدوارم حداقل یک جام بگیریم.

حلالی در پایان با اشاره به شرایط استقلال و اختلاف یک امتیازی این تیم با پرسپولیس گفت: استقلال با توجه به شرایطی که داشت، خیلی بیشتر از پرسپولیس به دنبال سه امتیاز مسابقاتش بود. حواشی و اختلافاتی که در استقلال وجود داشت باعث شد آنها خیلی به نوع بازی اهمیت ندهند و فقط به سه امتیاز فکر کنند. آنها به دنبال فوتبال زیبا نبودند که این استراتژی هم قابل احترام است. از طرفی توقع هواداران این تیم هم پایین بود، اما در پرسپولیس همه به دنبال این هستند که در کنار پیروزی زیبا هم بازی کنند. با این حال من فکر می‌کنم یک امتیاز اختلاف، اهمیتی ندارد و به شادگی با یک مساوی حریف و یک برد پرسپولیس قابل جبران است.

دیگر خبرها

  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • «گل‌غلتان» آیینی زیبا با عطر مدهوش‌کننده گل محمدی
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • تصاویر | طبیعت زیبا و بهاری هورامان
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه (فیلم)
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه + فیلم