Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما معاون اول ریاست جمهور صبح امروز در بازدید از مناطق زلزله زده هجدک گفت:باارزیابیهای صورت گرفته کار ساخت همه منازل زلزله زدگان در کشور تا پایان تیر به اتمام می رسد.
جهانگیری ضمن تبریک سال نو ادامه داد:با همت مردم ومسولان کارها در زمان مقرر خود به پایان می رسد .
وی همچنین با مقایسه زلزله سال 96با سال 83افزود با توجه به اینکه قدرت زمین لرزه های اخیر بیشتر بود اما ازمیزان خرابیها کاسته شده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رییس جمهور از اجرای طرح استحکام بخشی 200هزار منزل روستایی در کشور برای پیشگیری از تخریب آنها در زلزله ها خبرداد.
جهانگیری همچنین با اشاره به لزوم ایجاد مشوقهایی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها خاطر نشان کرد:به همه بخشداران وفرمانداران سراسر کشور اعلام شده در روستاهای مرزی به کار آفرینان تسهیلات با کارمزد 4درصد ودربقیه روستاها تسهیلات با کارمزد 6درصد اعطا می شود.

امروز نخستین واحد ساخته شده که در زلزله هجدک تخریب شده بود هم تحویل شد.

جهانگیری صبح امروز پیش از سفر به شهرستان راور با حضور در موزه دفاع مقدس شهر کرمان به شهدای گمنام این مجموعه ادای احترام کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
با توجه به محدودیت منابع اعتباری، اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.
متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t ۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.
به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، همه مراحل ثبت‌نام و معرفی به بانک به‌صورت سامانه‌ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکان نیست.
فواد غزیعلی به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان ۱۸ تا ۷۰ سال است و تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال‌های گذشته از جمله این شرایط است.

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • تصاویری از قدرت زلزله شدید امروز در ژاپن
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان