Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:34:11 GMT

۷۳ عملیات امداد و نجات نوروزی در مازندران انجام شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۴۲۸۷

۷۳ عملیات امداد و نجات نوروزی در مازندران انجام شد

ساری - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از انجام ۷۳ عملیات در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی در استان خبر داد.

مجتبی اکبری درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام ۷۳ عملیات امداد و نجات نوروزی در استان اظهار داشت: ۲۵۱ آسیب دیده و مصدوم در این عملیات ها امدادرسانی شده و ۴۰ نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۳۰۹ نیروی امدادی در قالب ۸۲ تیم در راستای طرح ملی امداد و نجات مشارکت داشتند ادامه داد: در طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی به ۲۱ هزار و ۲۷۵ نفر خدمات دهی شد و در این طرح ۱۱ هزار و ۱۰۶ بسته فرهنگی توزیع شد و ۲۷۸ نیروی داوطلب در آن مشارکت داشتند.

اکبری افزود: ۲۷۶ داوطلب در طرح نیابت نوروز مشارکت داشتند و ۸۱۷ نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: در طرح فرشتگان رحمت نیز هزار و ۷۸۰داوطلب مشارکت داشتند و چهار هزار و ۸۲۸ سبد کالا به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال توزیع شد و ۱۵ هزار و ۱۴۳ نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کبادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر بیان کرد: پیرو اعلام وضعیت قرمز هواشناسی تا صبح امروز، در ۴۷ منطقه عملیاتی ۱۱۹۷ عملیات امدادرسانی، ۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۳ مسافر ۲ دستگاه اتوبوس که در جاده کنارک به نیکشهر گرفتار سیلاب شده بودند، نجات داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجاتگر) از هلال‌احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر با به کارگیری بیش از ۶ هزار نیروی عملیاتی در غالب ۱۲۰۰ تیم در ۵ استان متأثر از سیل و همچنین به کارگیری ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی در حال امدادرسانی است. همچنین در صورت نیاز به خدمات رسانی اضطراری شماره ملی ۱۱۲ در خدمت هموطنان عزیز است.

کد خبر 6080948

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم