Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از صدا و سیمای خراسان شمالی، اهالی این منطقه می توانند شبکه های ملی و استانی اترک را روی باند UHF کانال21 دریافت کنند که جمعیت زیر پوشش این فرستنده دیجیتال یکهزار و 100 نفر است.
این روستا در دهستان باغلق قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن یکهزار و 13 نفر شامل ۲۲۶خانوار بوده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا پخش دیجیتال صدا و سیمای این استان از میانگین کشوری عقب است میانگین کشوری پخش دیجیتال صدا و سیما 91 درصد است ولی میانگین پخش دیجیتال در استان 88 درصد است.
با وجود اینکه تنها 3درصد این استان از میانگین پخش دیجیتال عقب است اما برای این میزان نیاز به هزینه ها، امکانات و تجهیزات زیادی است و از نظر کار اجرایی نیز بسیار پرزحمت است.
مسیر رشد و شکوفایی صدا و سیمای این استان تعریف شده است تنها در سال جاری 60 ایستگاه دیجیتال در خراسان شمالی ایجاد شده است.
در دهه فجر امسال 40 فرستنده دیجیتال با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به طور هم زمان در استان بهره برداری شد.
7186/3007/6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال خراسان شمالی دهه فجر صدا و سیما مرکز آمار ایران دیجیتال موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز نام نویسی ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آبرسانی به ۵۰۰۰ روستای کشور
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین استان در سامانه بارشی اخیر در سال آبی جاری
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز