Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، غفار سلمانیان مسئول مجموعه خیریه انصارالرضا(ع)دامغان گفت: این مجموعه با همکاری هیات خادم الشهدا ، بیش از 120 سبد کالا غذایی بین نیازمندان توزیع کرد.
وی افزود: این سبدها شامل گوشت ، عدس ، نخود ، لپه ، قند ، شکر ، برنج و ماکارانی-به ارزش هر سبد 120 هزار تومان است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از سپاه پاسداران در سمنان و دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بعد از ظهر یکشنبه مردم شهرستان‌های سمنان و دامغان با حضور در میادین اصلی شهرها، ضمن برگزاری تجمع خود جوش مردمی، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت سیلی انتقام گونه موشکی علیه اسرائیل جنایت کار تقدیر و تشکر کردند.

مراسم ویژه تجمع انقلابی مردم شهرستان سمنان، عصر امروز یکشنبه در میدان سعدی و در معراج الشهدا برگزار شد. مردم با در دست داشتن تمثال شهیدان جبهه مقاومت به خصوص شهید سلیمانی و شهید زاهدی مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم شهرستان سمنان همچنین با ابراز خرسندی و شادی از حمله موشکی و پهپادی سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی، فریادهای تکبیر سر می‌دادند.

در دامغان نیز تجمع مردمی در آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) و با حضور مردم متدین و خداجوی شهرستان برگزار شد مردم در این تجمع شعارهای ضد استکباری سر داده و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و سپاه انقلابی تشکر تشکر سر دادند.

قرار است امشب نیز رژه خودرویی در خیابان طوس، میدان جانباز گلزار شهدای پارک دانشجو ساعت ۲۱ امشب برگزار شود. گفتنی است امروز صبح در شاهرود هم تجمع پرشور مردمی برگزار شد.

کد خبر 6078162

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • خبر‌هایی از کشف محموله های چوب قاچاق در دامغان
  • عکسی از پسر آیت الله هاشمی در یک دیدار عیدانه
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • تجمع مردمی حمایت از سپاه پاسداران در سمنان و دامغان برگزار شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی