Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مازندران ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی در این استان از کاهش محسوس دما در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم تاکامی گفت : جریان شمالی از امشب وارد استان می شود که باعث کاهش دما در تمامی مناطق جلگه ای و ارتفاعات استان خواهد شد.

وی با تاکید بر این که سامانه شمالی با بارش های پراکنده باران نیز همراه خواهد بود، افزود: همچنین مردم مازندران و مسافران امشب با شرایط جوی وزش باد شدید مواجه هستند و روند کاهش دما تا فردا ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه دمای امروز هوای ساری ، مرکز استان به 30 درجه می‌رسد ، گفت : پس از ورود جریان شمالی دمای هوای این شهر به 20 درجه کاهش می یابد .

وی گفت که از روز جمعه این هفته بار دیگر هوای مازندران رو به گرمی می رود و روز شنبه هفته آینده شهروندان مازندرانی و گردشگران و مسافران نوروزی شاهد هوای گرم خواهند بود که در بعضی از مناطق به 30 درجه بالای صفر می رسد.

مازندران دیروز در آخرین روز سال 96 ، روز گرمی را سپری کرد به طوری که بیشترین دمای هوا در شهر کوهستانی پل سفید در شهرستان سوادکوه به ثبت رسید .

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استان مازندران گردشگران و مسافران نوروزی مسافران مسافران نوروزی وزش باد موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار هوای گرم در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • پایداری هوای استان اردبیل