Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر شورای نگهبان در پیام نوروزی خود تاکید کرده است: امیدواریم در سال جدیدمسئولین کشور و خصوصاً متولیان امور اقتصادی با تدبیر و همت مضاعف گره‌های اقتصادی را گشوده و معیشت مردم عزیز کشورمان را بهبود ببخشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان به مناسبت حلول سال 1397 پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت را که امسال با ماه رجب و میلاد با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام مقارن شده است، به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم به برکت این میلاد با سعادت، سالی سرشار از معنویت، موفقیت و عزت پیش روی ایران اسلامی و مردم سرافراز میهن باشد.

این پیام می‌افزاید: سالی که گذشت شاهد رخدادهای شورانگیز و کم‌نظیری مانند حضور پرشور و مقتدرانه ملت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و راهپیمایی 22 بهمن و پیروزی‌های مداوم و مکرر جبهه مقاومت بر داعش بوده و از طرفی برخی حوادث تلخ از جمله عملیات تروریستی عوامل داعش در مرقد امام(ره) و مجلس شورای اسلامی، زلزله کرمانشاه، اغتشاشات دی‌ماه، غرق شدن کشتی سانچی و سقوط هواپیمای تهران-یاسوج را شاهد بودیم که متأسفانه در این رخدادهای تلخ، جمعی از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم. تجربه معلم بزرگی است که باید درس گرفت و از تکرار اشتباهات پرهیز کرد تا با همت و تلاش بیشتر به نقطه‌ی مطلوب نائل شد.

دبیرشورای نگهبان در پیام نوروزی خود تاکید کرده است: امیدواریم در سال جدید که طلیعه‌ آن قرین زادروز مبارک و با سعادت امیر مؤمنان حضرت علی علیه‌السلام و همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران است، همه‌ مسئولین کشور و خصوصاً متولیان امور اقتصادی با تدبیر، تلاش و همت مضاعف، همکاری، همیاری و تکیه و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی بتوانند گره‌های اقتصادی را گشوده و معیشت مردم عزیز کشورمان را تمشیت نموده و بهبود ببخشند.

در بخش پایانی این پیام تبریک آمده است: امیدواریم در سال 1397 که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است با لطف خداوند متعال و با همت و تلاش همه مسئولین نظام و همکاری ملت غیور ایران اسلامی، زمینه دستیابی به تمامی اهداف متعالی انقلاب اسلامی فراهم گردد و شاهد عزت و شکوه روز‌افزون کشور و مردم عزیزمان و همچنین مسلمانان سرتاسر جهان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است

ایسنا/مازندران رییس شورای اسلامی بخش چمستان گفت: بخش ۷۴ ساله چمستان با ۹۶ پارچه روستا بزرگترین وسعت و بیشترین جمعیت را نسبت به خیلی از شهرستان های استان دارد و یکی از دغدغه‌های اصلی مردم، شوراها و مسئولین بخش چمستان تبدیل آن به شهرستان شدن است.

بخش چمستان، یکی از شهرهای استان مازندران در شهرستان نور است. جاده‌ای دارد که چمستان را به نور و آمل متصل می‌کند. این شهر با قدمت ۷۰ ساله دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، کتابخانه، عمومی و کانون فرهنگی‌تربیتی است.

بخش چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌ است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل، دریاچه الیمالات، جنگل واز، بقعه تاریخی آقا شاه بالوزاهد در روستای آهودشت و ۳کیلومتری شرق چمستان واقع شده است.

کوه‌هایی چون میرخمند، واز، لاویج، طارم، رودبارک، گزناسرا از جاذبه‌های این بخش به شمار می‌رود.

این بخش دارای منابع بسیار غنی جنگلی، معادن شن و ماسه، معادن ذغال سنگ، وجود شهرک صنعتی، وجود ناحیه صنعتی، پرورش ماهی و غیره است.

مردم بخش چمستان سال‌ها است که با روش‌های مختلف می‌خواهند تا مسئولین کشوری و استانی نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند. 

«قدرت الله نصیری» رییس شورای اسلامی بخش چمستان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بخش ۷۴ ساله چمستان با ۹۶ پارچه روستا بزرگترین وسعت و بیشترین جمعیت را نسبت به خیلی از شهرستان های استان دارد و یکی از دغدغه‌های اصلی مردم، شوراها و مسئولین بخش چمستان تبدیل به شهرستان شدن است که با مطالبه‌گری امام جمعه چمستان از استاندار در خصوص این موضوع همراه بوده است.

وی با اشاره به مشکلات بودجه‌ای که وجود دارد، گفت: اما با خودیاری و همیاری مردم و شوراهای محل محور آمل به چمستان و نور چراغ های روشنایی با اعتبار بیش ۱۰ میلیارد تومان نصب شد.

رییس شورای اسلامی بخش چمستان با بیان اینکه در حوزه جاده‌های ییلاقی اتفاقات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: جاده لاویج به میرخمند یک کیلومتر آسفالت و سه کیلومتر زیر سازی انجام شد.
نصیری ادامه داد: متاسفانه سیلاب‌های اخیری که در بخش چمستان رخ داد خسارت‌های زیادی به ویژه به پل‌های روستایی وارد کرد که با تعامل مردم و شوراها با مسئولین و درایت فرماندار و بخشدار چمستان نسبت به بازگشایی مسیرهای بین مزارع، به صورت کوتاه مدت برای روستاییان فراهم شد و در حال حاضر هم کار روی پل‌های تخریب شده روستاها درحال انجام است.

وی تاکید کرد: متاسفانه روستاهای ییلاقی بالادست جاده مناسبی ندارد و محل تردد بسیاری از مردم خصوصا در فصل تابستان است که حمایت ویژه مسئولین امر در قسمت محرومیت زدایی را می‌طلبد.  

رییس شورای اسلامی بخش چمستان با بیان اینکه در طرح هادی روستاها مشکلات و چالش‌های زیادی وجود دارد، یادآور شد: بسیاری از روستاها بیش از ۵ یا ۶ سال از مهلت بازنگری آنها گذشته و نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی نسبت به بازنگری طرح هادی با توجه به موقعیت و شرایط توریستی بخش چمستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند