Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان در پیامی با تبیرک فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1397، گفت: تلاش ما معرفی گلستان به عنوان مقصد گردشگری است و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با سرعت بیشتری به سوی توسعه استان گام برداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سیدمناف هاشمی در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال 1397، توفیق خدمت در استان گلستان را موجب افتخار دانست و افزود: گلستان با پیشینه تاریخی، محل سکونت اقوام مختلف کشور و در واقع ایرانی کوچک با جاذبه های گردشگری طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: با همراهی مردم شریف استان، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی و تمامی نمایندگان گروه های سیاسی، در سال 96 به توفیقاتی دست یافتیم.
استاندار گلستان یادآور شد: حضور چشمگیر مردم استان با مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دوباره دولت تدبیر و امید، شایسته تقدیر است.
هاشمی ادامه داد: حوادث تلخ بسیاری در کشور اتفاق افتاد که یکی از آنها حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر و جانباختن تعدادی از هم استانی هایمان است که در آستانه سال جدید یاد و خاطره آنان را گرامی می داریم و به خانواده های آنان عرض تسلیت داریم.
استاندار گلستان در خصوص برنامه های انجام شده در سال 96 گفت: در حوزه اشتغال با توجه به تعهد استان مبنی بر ایجاد 19400 شغل توانستیم 21056 شغل در استان ایجاد نماییم و در واقع 9 درصد بیش از تعهدمان بوده است.
هاشمی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در سال 96 اظهار کرد: برای رفع موانع تولید با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها از 400 میلیارد ریال تسهیلاتی که تا پایان مهر ماه پرداخت شده بود امروز به رقم 9 هزار و 50 میلیارد ریال رسیده ایم.
وی یادآور شد: در پنج ماه گذشته توانستیم با جلب اعتماد بخش خصوصی، شاهد کلنگ زنی پروژه های سرمایه گذاری به ارزش بیش از 9 هزار میلیارد ریال در گلستان بودیم که امیدواریم در سال جدید بخش هایی از این پروژه ها به ثمر بنشینند.
استاندار گلستان گفت: برخی مجوزهای بر زمین مانده مانند آشوراده که یکی از آرزوهای مردم گلستان است و هچنین پروژه گردشگری آرمان طبیعت و دو پروژه بزرگ هتل در گلستان که مجوزهای آنان صادر گردیده و همان گونه که در شعار ما بود تلاش می کنیم که گلستان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی نماییم.
هاشمی در خصوص برخی برنامه های سال جاری نیز گفت: راه آهن گرگان به مشهد از برنامه های جدی ما است و راه آهن اینچه برون – گرگان - گرمسار به تهران که فاینانس آن با رقم 1.2 میلیارد یورو صورت گرفته در سال 97 وارد مرحله اجرایی می شود.
هاشمی خاطر نشان کرد: منطقه آزاد اینچه برون در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد تایید قرار گرفته که امیدواریم در صحن علنی نیز رای بیاورد و موجب تحولی بزرگ در استان شود.
وی در پایان یادآور شد: گلستان، استانی نمونه در زمینه وحدت در سطح کشور محسوب می شود و امیدواریم در کنار همه دلسوزان استان بتوانیم عقب افتادگی سال های قبل را جبران کنیم.
3014/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار پيام نوروزي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد