Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نام امسال براى همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانى نوید بخش افقى روشن است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، متن پیام وزیر صنعت معدن وتجارت در خصوص شعار سال 97 که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین شد به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت ایت الله خامنه اى مدظله العالى

سلام علیکم

پیام مسرت بخش و امید آفرین حضرت مستطاب عالى در اعلام سال ٩٧ بنام سال حمایت از کالاى ایرانى و تولید ملى بارقه امید را یکبار دیگر در دل همه دلسوزان ملک و ملت زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام امسال براى همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانى نوید بخش افقى روشن است.
بی شک اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران در حال حاضر وتا اخر، توجه همگان به افزایش وزن و کیفیت تولید ملى ایران اسلامى است.

در سایه این حمایت ملى و بوجود آوردن بستر و زمینه مناسب براى سرمایه گذارى جدید و حفظ سرمایه گذارى هاى موجود با توجه به بازسازى و نوسازى و رقابتى ساختن ان‌ها میتوان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملى ایران، احساس نشاط و سرزندگى جوانان میهن، رضایت مصرف کنندگان، امید بست. اینجانب بعنوان سرباز کوچک ملت ایران در نگهبانى از تولید صنعتى ومعدنى و گسترش ان با بکارگیرى سیاست هاى مناسب تولیدى و تجارى این پیام امید آفرین را لبیک گفته و اطمینان میدهم وزارت صنعت معدن وتجارت در چهارچوب سیاستهاى کلان نظام در اقتصاد مقاومتى براى تخقق این امر از هیچ کوششى فروگذار نخواهد کرد و سال ١٣٩٧ را بفضل الهى با همکارى همه تولیدگران متعهد و متخصص وجوانان دانشمند و نهادهاى دانش بنیان و همکارى جانانه سایر قوا و مرزبانان مرزهاى طبیعى و گمرکى کشور و سایر همکارانم در دولت، به سال کار وتلاش مجاهدانه در صیانت ازتولید ملى و ارتقاء سطح کمى و کیفى آن و سال فتح بازارهاى هدف، براى جذب و نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم ساخت. تا انشاالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخار براى همه ایرانیان"، پایدارتر و استوارتر باقى بماند.بعون الله وفضله

محمد شریعتمدارى
وزیر صنعت معدن وتجارت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059767 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • به‌به، به‌به، به این ژن خوب... | خواندن شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب