Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@10:47:32 GMT

امین حیایی: سال ۹۶ فقط پست تسلیت گذاشتم

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۵۶۱۷

امین حیایی: سال ۹۶ فقط پست تسلیت گذاشتم

رکنا: امین حیایی در ویژه برنامه «یکِ یک» حضور پیدا کرد و سال ۹۷ را با مخاطبان این برنامه تحویل کرد.

به گزارش گروه هنری رکنا، سیدعلی ضیا شب گذشته در برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان امین حیایی، ابوالفضل پورعرب و دختران شین آبادی بود.
حیایی در آغاز و پس از سلام و احوالپرسی با بینندگان درباره گریم جدید خود گفت: این گریم برای شخصیت غلام در مجموعه ساخت ایران 2 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره سال 96 اظهار کرد: اتفاقات خوب در این سال ممکن است برای ما افتاده باشد اما برای هموطنان ما اینطور نبود. سال 96 سال سختی بود و صفحه پستم در شبکه اجتماعی بیشتر تسلیت بود و ان شاالله امسال سال خوب و خوشی برای همه باشد.
حیایی در پاسخ به ضیا درباره ناراحتی اش از جشنواره فجر، توضیح داد: اینطور نیست؛ هر کسی جایگاه و مقام خودش را دارد و در آن جایگاه باید خدمت گزار مردم باشد و من هم خودم را خدمت گزار مردم می دانم. در جشنواره امسال هنرمندان و پیشکسوت ها کمتر حضور داشتند و بیشتر مهمانان و عوامل غیر سینمایی در جشنواره بودند. اختتامیه برای عوامل سینما Cinema و اهالی آنها است و بنابراین عوامل فیلم ها باید در سینما حضور داشته باشند که امسال اینگونه نبود و ناراحتی من از این بابت بود.
حسین احمدی نیاز وکیل کودکان شین آباد نیز در سخنانی گفت: 6 سال ازحادثه Incident آتش سوزی مدرسه شین آباد می گذرد و در این مدت اقدامات خوبی انجام گرفته اما این اقدامات کافی نبوده است. علی رغم اینکه 364 عمل جراحی در مورد بچه ها صورت گرفته است، اما نیازمند درمان بیشتر و اعزام این عزیزان به خارج از کشور هستیم تا وضعیت بچه ها مطلوب شود.
وی افزود: آرزوی همه ما این است، هرگز اتفاقی این چنین برای دانش آموزان ایران زمین رخ ندهد. مدارس غیر استاندارد نداشته باشیم و بخاری های نفتی در مدارس برچیده شوند.
ضیا هم در این بخش گفت: باید از خیرین، دولت و هر کسی که برای بچه های شین آبادی تلاش کردند تشکر کنیم. امیدواریم دیگر چنین اتفاقاتی نیافتد.


حیایی نیز تصریح کرد: آرزو می کنم اتفاقات خوبی بیافتد و نظام برنده برنده حاکم باشد یعنی هم دولت مردان در کار خودشان برنده باشند و هم کمک کنند مردم در زندگی خودشان احساس برنده شدن داشته باشند. مردم ایران چیزی جز این نمی خواهند و همینکه 20 درصد حقوق کارگرها بیشتر شده است، خبر خوبی است و امیدوار هستم ایرانی ها از زندگی در کنار هم لذت ببرند.
ابوالفضل پور عرب نیز درباره سال گذشته اظهار کرد: سال 96 همانند سال 95 بود چون جامعه یکنواخت بود و دلیلش رکود است و با وجود پتانسیل جوانانی که داریم این وضعیت حیف است.
ضیا هم گفت: ابوالفضل پورعرب با افتخار از مادر بزرگوارشان، پرستاری می کنند و این ستودنی است.
همچنین حیایی نیز درباره سوپراستار دهه 70 بیان کرد: من با آقای ابوالفضل پور عرب عاشق بازیگری شدم و با فیلم سینمایی Movie «هامون» هم عاشق سینما شدم.
حجت اشرف زاده نیز که خواننده تیتراژ پایانی «یکِ یک» بود، ضمن اجرای موسیقی به شکل زنده، در سخنانی گفت: با همه پرکاری، یک اتفاق خوب در سال 96 استقبال مردم بود و خستگی اینگونه از تن آدم بیرون می رود.
حضور پدر و مادر شهید مدافع حرم شهید مجید قربانخانی نیز برکت این برنامه بود.
«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب حوالی ساعت 23:30 تا 2 بامداد از شبکه یک پخش شد و در روز تحویل سال نیز از ساعت 12:30 تا ساعت 21 به صورت زنده و با اتفاقات ویژه روی آنتن بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سینما Cinema فیلم حادثه Incident فیلم سینمایی Movie پدر و مادر بچه تسلیت گریم امین حیایی عکس زندگی من فیلم حادثه حوادث تهران مرگ بازی دختر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مراسم بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی شامگاه شنبه با حضور علما و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

این مراسم از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار و حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی به سخنرانی پرداخت.

در این مراسم پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پی ارتحال آیت الله ضیاء الدین نجفی تهرانی قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال استاد گرانقدر حوزه علمیه تهران مرحوم آیت الله حاج آقا ضیاءالدین نجفی تهرانی (رحمت الله علیه) موجب تالم و تاثر گردید.

خدمات فرهنگی و اجتماعی آن عالم بزرگوار و اهتمام ویژه آن مرحوم به ارتباط با نسل جوان و تربیت طلاب علوم اسلامی توشه‌ای گران‌‎بها و از برکات زندگی این روحانی پرهیزکار است.

اینجانب ارتحال این استاد ارجمند را به بازماندگان، وابستگان و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سیدهاشم حسینی بوشهری
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

در ادامه نیز پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه قرائت شد که بدین شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم متخلق و پارسا حضرت آیت الله آقای ضیاءالدین نجفی تهرانی (رحمت الله علیه) موجب تاسف گردید.

آن روحانی جلیل القدر پس از بهره‌مندی از فیوضات علمی عالمان بزرگی همچون آیات عظام گلپایگانی، حاج میرزاهاشم آملی و حاج مرتضی حائری یزدی(رضوان الله تعالی علیهم) در تهران رحل اقامت افکنده و منشا خدمات فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی شایان ذکری مانند حضور اثرگذار در دوران جنگ تحمیلی، تاسیس حوزه علمیه، مسجد، حسینیه، بنیاد حفظ و نشر آثار اهل بیت(ع) و کتابخانه در شرق تهران گردید.

اینجانب فقدان ایشان را به بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان و مردم شریف منطقه شرق تهران تسلیت عرض نموده و از محضر خداوند متعال برای ایشان رفعت مقام و باریابی در جنب رضوان و برای بازماندگان صبر جمیل توام با اجر فراوان و پایدار خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد