Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:36:36 GMT

پویش حمایت از کالای ایرانی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۵۷۶۱

پویش حمایت از کالای ایرانی آغاز شد

به گزار ش خبرگزاری برنا تهران؛ مجید طلیمی مدیر پویش حمایت از کالای ایرانی با اعلام این خبر افزود: این پویش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و در راستای نامگذاری هوشمندانه امسال با راهبرد «ترویج عرضه و مصرف کالای ایرانی» برپا شده و هدف اصلی آن انعکاس مزیت‌های رقابتی، فرصت‌ها و چالش‌های کالای ایرانی است و تلاش برای تقویت رونق کسب و کار و اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این پویش با نام «حمایت از کالای ایرانی» و به نشانی IranianProduct۶۲۶@ در تلگرام راه اندازی شده است و ان شاء الله مردم و مسؤولان نیز با پیوستن به این پویش به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کمک می‌کنند.

همچنین غلامرضا حسن پور عضو هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی و رئیس بسیج اصناف کشور ضمن اعلام حمایت از این پویش افزود: بسیج اصناف کشور از ابتدای سال ۹۵ با جدیت لازم در جهت سخنان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تمامی همت خود را به همین امر معطوف داشته است و برنامه امسال را نیز بر اساس ترغیب کسبه برای عرضه کالای ایرانی به سراسر کشور ابلاغ کردیم.

مصطفی حسنی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت و دبیر پویش «آری به تولید ملی» نیز ضمن اعلام حمایت از این پویش متعالی گفت: به لطف خدا و به همت مردم و مسئولان ۳۶۵ روز ‎تلاش بی وقفه را در راستای تحقق پیام مقام معظم رهبری را تجربه خواهیم‌کرد.

غلام حسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در گفتگوی تلفنی با دکتر غلامرضا حسن پور عضو هییت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی حمایت کامل خود را از این پویش اعلام کرد.

امیرحسین آبادی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نیز ضمن اعلام حمایت از این پویش ملی گفت: ضمن تبریک سال نو آرزوی توفیق برای آحاد ملت، امیدوارم حمایت از پویش ملی کالای ایرانی موجب رونق کسب و کار، تقویت اقتصاد و نهایتا کاهش جرایم و باعث قانون مداری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج پیشگیری از وقوع جرم رسانه فضای مجازی وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طاهره صحرایی گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان برای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و پویش کاشت ۵ میلیون درخت توسط اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، همت بالایی گذاشتند.

وی افزود: جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با کاشت بیش از ۱۸۲ هزار نهال موفق شدند گام موثری در این طرح بردارند.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: میزان تعهد خراسان جنوبی در پویش کاشت ۵ میلیون درخت، ۱۷۵ هزار نهال است.

صحرایی افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین رتبه بندی کشوری، به همت اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان، خراسان جنوبی در جایگاه ششم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی این پویش تا اواخر اردیبهشت ماه و هفته هلال در سطح کشور ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد