Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری سالمندان محمدیه بوشهر افزود: این شعار ادامه دهنده شعار اقتصاد مقاومتی است که باید سرلوحه کار همه مسئولان و مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری نیز در پیام نوروزی خود امسال را سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و سال اشتغال و رونق تعیین کرد گفت: مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار امسال بیش از پیش سنگین است چرا که توجه به اقتصاد و معیشت در اولویت کاری همه مسئولان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گراوند یادآورشد: پدران و مادرانی که در مرکز نگهداری سالمندان محمدیه زندگی می‌کنند خردمندان و سرمایه‌های اجتماعی هستند چرا که این افراد در دوران جوانی خدمات گوناگونی به جامعه ارائه کرده‌اند که باید از تجربیات آنان استفاده کرد.

وی گفت: کارکنان بهزیستی با تمام وجود در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش فعال هستند که نشان از عشق و علاقه آنان به جامعه هدف است.

استاندار بوشهر با تاکید برتوجه به حل مشکلات سالمندان افزود: مسئولان در حل مشکلات مردم به ویژه این افراد تلاش می‌کنند که برداشتن موانع پیش روی برنامه‌های بهزیستی مورد توجه ویژه قرار دارد.

در این مراسم استاندار بوشهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس و دیگر مسئولان از سالمندان و کودکان بی سرپرست با اهدا گل و هدیه تجلیل کردند.

انتهای پیام/م

شعار 'حمایت از کالای ایرانی' چراغ راهی برای همه مسئولان و مردم است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: جهش تولید با مشارکت مردم زمانی محقق می‌شود که ارتباط مفید و موثری بین مردم و مسئولان ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در دیدار استاندار قم با بیان اینکه ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال است، اظهار داشت: باید مردم در امور اقتصادی احساس کنند جایگاه لازم را دارند و می‌توانند در کنار مسئولان نقش آفرین باشند.

وی افزود: ارتباط موثر و راهگشای بین مردم و مسئولین علاوه بر اینکه می‌تواند تحقق بخش شعار سال باشد، می‌تواند تمام نقشه‌های خصمانه دشمنان را نقش بر آب کند و نگذارد آنها در راه رسیدن به اهداف شومشان موفق شوند.

حسینی بوشهری گفت: البته توطئه و مکر دشمنان ایران اسلامی تمامی ندارد و همیشه و در همه حال باید مراقب دسیسه‌های آنان بود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: سال گذشته حضور گسترده، باشکوه و ارزشمند مردم قم در عرصه ملی انتخابات و 22 بهمن و عرصه دینی و مذهبی جشن‌های نیمه شعبان، دشمنان را مایوس کرد و به آنها فهماند راه عزت و اقتدار ایران اسلامی به پشتوانه حمایت ملت همچنان ادامه دارد.

وی گریزی به وقایع تلخ سال گذشته و فجایع انسانی علیه ملت مسلمان فلسطین زد و گفت: جای تاسف دارد که برخی کشور‌های عربی که منافقانه دم از اسلام می‌زنند، تامین کننده سوخت و انرژی مورد نیاز رژیم صهیونیستی شده‌اند.

حسینی بوشهری خطاب به به سران برخی کشور‌های عربی حامی رژیم صهیونیستی، گفت: رفتار ضدانسانی و حمایت‌های آنها از این رژیم غاصب کودک‌کش نشان می‌دهد آنها فقط در لفظ ادعای مسلمانی می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: شهر مقدس قم با برنامه‌ریزی دقیق و منظم مسئولان بتواند در سال جاری الگویی برای دیگر استان‌ها در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • مسئولان قم، از نگاه جزیره‌ای فاصله بگیرند
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • مسئولان باید از دخالت در اقتصاد دل بکنند
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد