Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@22:29:22 GMT

انهدام باند تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره‌ای

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۵۸۵۰

انهدام باند تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره‌ای

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی دادگستری استان خراسان رضوی از شناسایی و انهدام یک باند تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره‌ای خبر داد.

سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از شناسایی یک باند توزیع تجهیزات ماهواره ای خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به همت دیده‌بان پیشگیری از وقوع جرم منطقه ثامن باند تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره‌ای در مشهد مقدس، شناسایی شد.

این مقام قضایی بیان کرد: پس ار شناسایی و با راهنمایی پلیس اطلاعات استان خراسان رضوی از انبار این باند تعداد ۹۰۰ عدد رسیور و ۱۵۰۰ عدد انواع ال ان پی و ۸۰۰ عدد دیش و حدود ۲۰۰ عدد موتور دیش و تعداد زیادی دیگر انواع لوازم جانبی ماهواره کشف و ضبط  شد.

مرتضوی در پایان گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی

شاهین مستوفی در خصوص مصادیق فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: با بررسی بارنامه‌های صادره از مبدا استان خراسان رضوی در سنوات ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ و با لحاظ بیشترین بارنامه صادره برای یک نفر، یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی شناسایی و برای این تعداد مودی، ۴۰۳ فقره برگ تشخیص مالیاتی بالغ بر یک هزار و ۲۷۷ میلیارد ریالی (۱۲۷ میلیارد تومان) صادر شده است.

وی افزود: همچنین یک هراز و ۷۶ فقره برگ مطالبه مالیات بر ارزش افزوده با مبلغ ۳۱ هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال (۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان) مالیات و عوارض قابل مطالبه از مودیان یادشده در مرحله صدور است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیاردی باربران در یک استان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی