Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:24:24 GMT

110 تیم پلیس راه ترافیک جاده های البرز را نظارت می کنند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۵۸۶۶

110 تیم پلیس راه ترافیک جاده های البرز را نظارت می کنند

کرج - ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به ترافیک سنگین در جاده های این استان گفت: 110 تیم پلیس راه ، وضعیت ترافیکی و تخلفات جاده ای استان را در نوروز 97 نظارت می کنند.

طرح نوروزی پلیس راه البرز از ٢٤ اسفند آغاز وتا ١٧ فروردین سال جاری ادامه دارد.
سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه درآیین بدرقه مسافران نوروزی در ازادراه کرج - قزوین گفت : در نوروز امسال با برنامه ریزی انجام شده تلاش بر این است که حوادث رانندگی در جاده های البرز به کمترین میزان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای کاهش تصادف ها با تخلف های حادثه ساز مانند سرعت، سبقت غیرمجاز وهمچنین حرکات مخاطره آمیز به شدت برخورد قانونی می شود.
محمدیان اضافه کرد: مسافران درهنگام سفر نیاز به سفری ایمن و آرامش سفردارند که تدابیر لازم دراین خصوص اندیشیده شده است.
وی گفت: درطرح نوروزی امسال 110 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روان سازی ترافیک و کنترل ترافیکی را برعهده دارند.
محمدیان افزود: این تیم هاشامل 5 دستگاه موتورسیکلت، 5 تیم نامحسوس، 7 تیم کنترل عملیات ترافیکی و بقیه تیم های پلیس راه و سایر نیروهای کمکی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز بیان داشت: این تیم ها در 7 پاسگاه ثابت پلیس راه و 2 پایگاه سیار مستقر هستند.
وی یادآور شد که : استان البرز شاهراه ارتباطی 14 استان و پایتخت بوده و دارای 18درصد بارترافیکی کشور است .
وی گفت: افزون بر ماموران پلیس راه، از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی بکار گرفته شده است.
فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد که یکی ازبرنامه های پلیس راه استان کنترل محسوس و نامحسوس در جاده های اصلی و پرتردد است و تخلفات حادثه ساز ازجمله سرعت و سبقت غیرمجاز به صورت ویژه رصد می شود.
وی ادامه داد: روزانه به طورمیانگین 770 هزارخودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز عبورمی کنند درحالی که نیم درصد ازراه های کشور مربوط به این استان است .
استان البرز دارای یکهزارو450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است.
در نوروز سال گذشته بیش از 30 میلیون تردد خودرویی در جاده های البرز به ثبت رسید.
٢٠٩٨/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راه ها پليس راه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز

به گزارش قدس آنلاین، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک کردن ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.
وی افزود: ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲ خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از پارکینگ متهم، گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

دستگیری ۲ نفر از اشرار تحت تعقیب در گلشهر کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه گلشهر کرج که تحت تعقیب مرجع قضایی بودند، توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه "محمد نادر بیگی" اظهار کرد : در پی به دنبال ارجاع پرونده دستگیری ۲ نفر از اشرار منطقه گلشهر کرج به دایره مبارزه با شرارت سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سازمان به رغم اینکه متهمان از تحت تعقیب قرار گرفتن خود مطلع و به صورت دائم در حال تغییر مکان بودند، با انجام اقدامات فنی موفق به ردزنی آن ها در یکی از مناطق شهر کرج شدند.
وی افزود: در یک عملیات ضربتی هر ۲ شرور در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر سازمان اطلاعات منتقل شدند.

سرقت میلیاردی منزل در کرج

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق که در یک فقره سرقت مقادیری طلا و وجه نقد را سرقت کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ "پیمان لطیفی" گفت: در پی ارجاع پرونده یک فقره سرقت منزل در منطقه جهانشهر کرج که که منجر به سرقت اموالی به ارزش یک و نیم میلیارد ریال شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین کلانتری ۱۳ قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و انجام کارهای اطلاعاتی، ۲ متهم در این زمینه شناسایی و سارقان دریک عملیات منسجم ودقیق باهماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه خود دستگیرشدند .
این مقام انتظامی افزود: در بازجویی های اولیه با توجه به مستندات موجود، سارقان به یک فقره سرقت وجه نقد و طلا به مبلغ یک میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و با هماهنگی مقام قضایی بصورت صحیح و سالم تحویل مالباخته شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه