Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:29:20 GMT

راز مدل موی عجیب رونالدو برزیلی فاش شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۵۸۷۷

راز مدل موی عجیب رونالدو برزیلی فاش شد

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل، راز مدل موهای عجیبش در فینال جام جهانی 2002 را فاش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، 16 سال پیش رونالدو در فینال جام جهانی 2002، 2 گل به ثمر رساند تا برزیل، 2-0 آلمان را شکست دهد و برای پنجمین بار قهرمان جام جهانی شود. رونالدو در آن دیدار، مدل موی عجیبی برای خود طراحی کرده بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد و شایعات زیادی نیز درباره علت این مدل مو شنیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال رونالدو علت این مدل مو عجیب را فاش کرد.

 

 

 

 

او گفت:" من در آن زمان مصدومیتی داشتم که همه راجع به آن صحبت می‌کردند. تصمیم گرفتم موهایم را کوتاه کرده و یک بخشی از آن را بلند نگه دارم. وقتی به تمرین آمدم، همه دیدند که با یک مدل موی بد در تمرینات ظاهر شدم. همه راجع به موی من صحبت می‌کردند و مصدومیت پایم را فراموش کرده بودند. بدین ترتیب آرامش بیشتری داشتم و تمرکز بیشتری در تمرینات به دست آوردم.  به آن مدل مو افتخار نمی‌کنم زیرا خیلی عجیب بود ولی بهترین روش برای تغییر موضوع بود."

 

رونالدو برزیل

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول

به گزارش "ورزش سه"، آبادان امشب یکی از غمگین‌ترین شب‌های خود را سپری کرد، چرا که شکست سنگین مقابل پرسپولیس، صنعت نفت را با وجود یک بازی بیشتر نسبت به نساجی، به دلیل تفاضل گل ضعیف تر بار دیگر به قعر جدول بازگشت. این تیم دو هفته پیش توانسته بود با سه امتیازی که در ورزشگاه تختی از چنگ سپاهان درآورد، یک پله صعود کند.

هرچند که رتبه پانزدهمی هم برای بقا در لیگ کافی نیست اما جدا شدن از قعر جدول می توانست انگیزه مضاعفی به آبادانی ها تزریق کند. این شکست وقتی تلخ تر شد که یکی از رقبای مستقیم برزیلی ها یعنی استقلال خوزستان بازگشتی باورنکردنی مقابل گل گهر سیرجان داشت و با دو گل در وقت های تلف شده، از شکست گریخت و یک امتیاز حساس به دست آورد.

صنعت نفت که برای بقا در لیگ فقط 6 هفته دیگر فرصت دارد، تا منطقه امن جدول 4 امتیاز فاصله دارد. شاگردان فراز کمالوند دو هفته دیگر در تهران با هوادار روبرو می شوند که کاملا از منطقه سقوط فاصله گرفته اند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • روماریو به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو