Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@17:30:59 GMT

انتقال مرد سال آسيا به العين تکذيب شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۵۸۸۱

انتقال مرد سال آسيا به العين تکذيب شد

خبرگزاري آريا - روزنامه الوطن عربستان توافق مهاجم سوري الهلال با العين اماات تکذيب کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، روزنامه الوطن عربستان خبر داد که شايعاتي که در طي 2 روز گذشته درباره انتقال عمر خربين و توافق اين بازيکن سوري با باشگاه العين امارات صحت ندارد و اين اخبار شايعاتي بيش نيست که برخي از سايت ها براي تحريک هواداران الهلال عليه اين مهاجم سوري آن را طرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الهلال و العين هر دو رقيب آسيايي استقلال هستند و خربين با کسب جايزه مرد سال آسيا يکي از مهره هاي کليدي تيم عربستاني است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «زاهر جبارین» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در کرانه باختری در گفت و گو با الجزیره اخبار مرتبط با فشار بر حماس برای انتقال دفاتر این جنبش از قطر به ترکیه را تکذیب کرد و گفت: حماس هیچ طرحی برای انتقال دفاتر خود به خارج از قطر ندارد.

وی با اشاره به تلاش برخی طرف‌ها برای ایجاد جنگ روانی علیه مقاومت فلسطین، تاکید کرد: طرح شایعات این چنینی در راستای تشدید فشارها بر گروه های مقاومت است.

جبارین همچنین از پایبندی کامل مقاومت فلسطین به شروط خود در مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا اشاره کرد و گفت: حماس از هیچ یک از شروط خود در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

در همین رابطه، یک منبع فلسطینی نزدیک به حماس در گفتگو با المیادین تاکید کرد که اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های خارجی و عربی پیرامون فشار بر رهبران این جنبش جهت ترک قطر صحت ندارد.

منبع مذکور اشاره کرد که رهبران سیاسی حماس به دنبال مکانی دیگر بجای قطر نیستند و شایعات مطرح شده در این زمینه، جنگ رسانه‌ای به منظور اعمال فشار بر این جنبش در سایه پایبندی آن به خواسته توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه به عنوان پیش زمینه توافق مبادله اسرا است.

پیش از این روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده بود که حماس در حال بررسی انتقال دفاتر خود از قطر است و با دو کشور خارجی نیز در این زمینه ارتباط برقرار کرده است.

این روزنامه مدعی شده بود مقامات قطری و مصری فشارهایی را بر حماس جهت پذیرش توافق آتش بس و تبادل اسرا وارد کرده و تاکید کرده اند در صورت عدم پذیرش آن، دفاتر و رهبران حماس باید از قطر خارج شوند.

کد خبر 6085095 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال