Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال 96 یکی از پرحادثه ترین سال های اخیر بود و حوادث تلخ و شیرینی که در نقاط مختلف استان هرمزگان رخ داد و تا مدت ها ذهن مردم را درگیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده؛ سال ۹۶ هم به مانند سال های گذشته خالی از رویداد ها و حوادث تلخ و غمبار نبود از داغدار شدن عده زیادی از خانواده ها بر اثر تصادف با شتر گرفته تا آتش سوزی در انبار قیر بندر عباس و در نهایت واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی این ها مهمترین حوادث سال ۹۶ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها همه مهر تاییدی بر پرحادثه بودن سال گذشته در استان هرمزگان بود که در این مطلب قرار است این حوادث را مرور کنیم و از آخرین اتفاقات رخ داده بگوییم. 

رئیس دادگستری جاسک در تصادف با شتر کشته شد

در 19 آبان ماه سال گذشته بود که رئیس دادگستری جاسک به‌ علت برخورد با شتر در جاده جاسک - میناب کشته شد.

حسن‌ علی میرزاهی، بخشدار مرکزی جاسک اظهار کرد: تصادف یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک شتر در مسیر جاسک – میناب در غرب شهرستان جاسک، منجر به فوت رئیس دادگستری جاسک و زخمی شدن همسر او شد.

از فروردین سال گذشته تا آبان ماه همان سال 6 نفر بر اثر برخورد با شتر در شهرستان جاسک جان خود را از دست داده‌اند و همچنین در این مدت 32 نفر زخمی شدند.

افزایش دو برابری تصادف با شتر در هرمزگان

سرهنگ علی اسفندانی، فرمانده پلیس راه هرمزگان در خصوص آمار تصادف با شتر در سال گذشته، اظهار کرد: از تصادف با شتر در هرمزگان در شش ماه سال گذشته دو برابر شده بود.

فرمانده پلیس راه هرمزگان در ادامه گفت: در این مدت ۱۱ فقره تصادف با شتر رخ داد که براثر آن سه نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند.

سرهنگ اسفندانی خاطر نشان کرد: در سه سال گذشته در ۲۲ فقره تصادف با شتر در استان ۲۶ نفر کشته و ۹۰ نفر زخمی شده اند.

آتش سوزی در انبار قیر بندر عباس/3 کشته و 2 مصدوم

4 بهمن ماه سال گذشته حادثه تلخ رقم خورد آتش سوزی که در انبار قیر شرکت سنگ مه در بندرعباس-جاده اسکله-روبروی کشتی سازی بود که 3 کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت که یکی از مهم ترین رویداد های تلخی بود که در سال 96 گذشت.

دو مصدوم حادثه حریق در انبار قیر شرکت سنگ مه،پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و مشکل جدی برای آنها پیش نیامده است.

اسامی مصدومان، حبیب رهگذر ( ۳۰ ساله) و عبدالرضا لطفی (۳۲ ساله) است سه نفر دیگر بر اثر این حادثه فوت شدند که اسامی آنها اصغر جهاندیده ( ۳۹ ساله) مسعود پورحسینی (۳۰ ساله) است. 

واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی/9 کشته و 34 مصدوم

در واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی که اول شهریورماه سال گذشته اتفاق افتاد ۹دانش‌آموز کشته و ۳۴ نفر نیز مصدوم شدند .

این اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در حوالی قلعه بیابان بخش رستاق داراب فارس عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی بود که باهدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند.

بر اساس گزارش‌های اولیه پلیس‌راه استان فارس، خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر هرمزگان مختار سلحشور، صبح امروز اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۱ دوشنبه سوم اردیبهشت، حادثه گرفتار شدن فردی در روستای پشتکوه بندرعباس براثر ریزش آوار به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گزارش شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پایگاه چاه شیرین به محل حادثه اعزام گردید.

وی تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو و آوار برداری به وسیله ست هیدرولیک و تجهیزات امدادی عملیات فرد متوفی رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه این عملیات با مشارکت ۵ امدادگر در قالب دو تیم انجام شد، خاطرنشان کرد: عوامل امدادی پس از ۲ ساعت عملیات، پیکر بی جان متوفی را از چاله خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کد خبر 6086269

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)