Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@13:24:48 GMT

ناصر با وعده وام الهه را تسلیم خصیصه شیطانی اش کرد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۵۹۵۰

ناصر با وعده وام الهه را تسلیم خصیصه شیطانی اش کرد

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، اعتماد بی جا و یک سهل انگاری احمقانه، زندگی ام را به هم ریخت و طوری از چاله به چاه افتادم که دیگر راه حلی برای نجات خود و خانواده ام از این وضعیت نمی یابم بارها شنیده بودم که کلاهبرداران همواره در کمین افرادی هستند که دچار مشکل شده اندو یا رویاهای بلندپروازانه در سر دارند، اما من درحالی گرفتار یک کلاهبردار شدم و میلیون ها تومان را از دست دادم که مادرم نیز در شرایط جسمی بدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. 

 

زن 25ساله ای به نام الهه که با نگاه کردن به دستبندهای فلزی نمی توانست لرزش دستانش را پنهان کند در حالی که اضطراب و نگرانی سراسر وجودش را فراگرفته بود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: اگرچه امروز حلقه های قانون بر دستان من گره خورده است، اما من نه تنها بی گناهم بلکه خودم طعمه یک فرد شیاد و کلاهبردار شده ام. زن جوان آهی کشید و ادامه داد، پدرم کارمند ساده یک شرکت است و من نیز برای کمک به مخارج زندگی همسر و فرزندم در یک کارخانه تولیدی مشغول کار هستم، اما مشکلات ما از چند سال قبل، هنگامی شروع شد که مادرم به بیماری خاص و سختی مبتلا شد از آن روز به بعد همه پس اندازهایمان را صرف درمان و تامین داروهای مادرم می کردیم پدرم با کارکردن در دو شیفت، سعی می کرد همه تلاشش را برای تامین مایحتاج زندگی به کار گیرد.

 

دوست نداشتیم مادرمان احساس کمبود کند چرا که تحمل درد بیماری برای او کافی بود از سوی دیگر نیز پزشک معالج، مادرم را در نوبت پیوند عضو قرار داده بود و ما انتظار می کشیدیم تا او سلامتی اش را بازیابد تا همچنان دستان پرمهرش را روی سرمان احساس کنیم از طرفی هم برای تامین هزینه های عمل جراحی و مخارج بیمارستان دچار مشکل بودیم و همین امر موجب غمگینی و افسردگی پدرم شده بود تا این که روزی هنگام مطالعه یک آگهی دریافت سریع و راحت یک وام بلافاصله با شماره تلفن درج شده، تماس گرفتم و قرار شد فرد آگهی دهنده مبلغ 80میلیون تومان در قبال دریافت 8میلیون تومان برایمان وام بگیرد آن قدر خوشحال بودم که حتی فکر نکردم در مورد درستی و یا نادرستی آگهی تحقیق کنم بلافاصله همه پس اندازهایم و مدارک لازم برای ضمانت وام را به آن مرد دادم تا سریع تر مراحل دریافت وام را طی یک ماه انجام دهد چند ماه از زمان ارائه مدارک و ضمانت بانکی من گذشت،  ناصر مرتب با من دوستی پنهانی داشت و مدام می گفت بزودی وام پرداخت می شود اما خبری از وام نشد ناصر هم که وعده ازدواج داده و من را تسلیم نیت شوم خود کرده بود.

 

  دیگر به تلفن هایش پاسخ نداد. تنها احتمال می دادم که آن مرد شیاد مبلغ 8میلیون تومان را از من کلاهبرداری کرده است، اما روز گذشته وقتی برای رفتن به کارخانه از منزل خارج شدم ناگهان ماموران انتظامی مرا به خاطر پرداخت نکردن اقساط وام 80میلیونی یک موسسه مالی و اعتباری دستگیر کردند این جا بود که فهمیدم او با مدارک ضمانت من وام 80میلیونی را هم دریافت کرده است. حالا نمی دانم ...

رکنا

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شیطانی وعده ازدواج وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»