Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: بار ترافیکی در محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۴ سنگین و در طول محور نیمه سنگین است.سردار امیری درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: بار ترافیک در محور قزوین به سمت رشت در محدوده رودبار سنگین است. در محور هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم نیز ترافیک سنگین است و در طول محور به سمت شمال ترافیک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پرحجم و روان است گفت: ۲ پیک ترافیک در نوروز داریم که یک پیک ترافیک صبح هاست که تا ظهر وضعیت ترافیک بهبود می یابد و یک پیک هم عصرها داریم که میزان تقاضای سفر افزایش می یابد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با تقدیر از همراهی مردم با پلیس در نوروز امسال گفت: انتظار داریم همانگونه که مردم طی ۶ سال گذشته با همکاری خود با پلیی کاهش تصادفات را رقم زدند در نوروز امسال نیز این روند ادامه یابد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است

به گزارش قدس انلاین، سید محسن هاشمی اظهار کرد: در محور کندوان مسیر در دوجهت ماسال، مکاورد و ولی آباد تا سیاه بیشه ترافیک به صورت سنگین جریان دارد.

وی افزود: همچنین در محور هراز نیز در محدوده‌های پلور و لاسم ترافیک سنگین و در دیگر محورهای تردد عادی و روان است و از نظر جوی مداخله خاصی را شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است