Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@23:54:11 GMT

کیم جونگ اون به پوتین تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۶۰۸۹

کیم جونگ اون به پوتین تبریک گفت

کیم جونگ اون انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به عنوان رییس جمهوری روسیه را تبریک گفت‌.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از خبرگزاری فرانسه ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای رییس جمهوری روسیه ابراز امیدواری کرد که وی بتواند یک روسیه قدرتمند بسازد.

کیم جونگ اون در پیام تبریک خود  که توسط خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر شد، اعلام کرد که نتیجه‌ انتخابات روز یکشنبه روسیه  نشان دهنده حمایت قوی مردم این کشور و اعتماد آنها به پوتین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دوستانه روابط طولانی مدت میان کره شمالی و  روسیه ادامه‌ داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم

به گزارش قدس آنلاین، کاخ کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه و «ابراهیم رئیسی» رییس جمهور ایران در پی پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی طی عملیات «وعده صادق»، گفت‌وگویی تلفنی درباره وضعیت منطقه داشتند.

پوتین ابراز امیدواری کرد که تمامی طرفین خویشتن‌داری معقولی از خود نشان دهند و اجازه ندهند که دور جدیدی از درگیری‌ها ایجاد شود.

رییس‌جمهور ایران نیز متذکر شد که اقدام ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی طی این حمله محدود بود و تاکید کرد که تمایلی به گسترش بیشتر تنش‌ها ندارد.

ایران، شامگاه شنبه، این عملیات را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه آن علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرده و این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود
  • پوتین به رئیسی: پاسخ ایران، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
  • پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم
  • رایزنی پوتین با رئیسی؛ همه طرف‌ها خویشتن‌داری نشان دهند