Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:09:26 GMT

تداوم پیش فروش سکه در تعطیلات نوروز

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۶۱۰۷

به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، پیش فروش سکه تمام بهار آزادی منقش به تصویر امام خمینی (ره) که از ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ آغاز شد، تا پایان سال ۹۶ برقرار بود.

در روزهای نخست سال ۱۳۹۷ نیز همه واحدهای منتخب و فعال بانک، عملیات پیش فروش سکه را انجام می دهند. فهرست واحدهای منتخب بانک ملی ایران از طریق سایت این بانک به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

bmi.ir قابل مشاهده است.

پیش فروش سکه در واحدهای بانک ملی ایران طی تعطیلات نوروز هم ادامه می یابد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین فرشیدی، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: حوزه بهداشت و پیشگیری با مشارکت مردمی و فرهنگسازی ارتقا خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری پلیس راهور در ایام نوروز و کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز، گفت: پیشگیری از بروز حادثه و بیماری، شرط اول سلامتی است، بنابراین با توجه به تنوع فرهنگی در کشورمان، سعی داریم خدمات حوزه بهداشت و فرهنگسازی و افزایش سواد سلامت را پررنگ‌تر از گذشته، تداوم و ارتقا بخشیم.

فرشیدی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بازدید بهداشتی صورت گرفته است، افزود: در این بازدید‌ها بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد توسط کارشناسان بهداشت کشف و معدوم شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: در حوزه بیماری‌های واگیر، یک میلیون مورد علائم سندرومیک بررسی و غربالگری شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز اقدامات روتین حوزه بهداشت از جمله واکسیناسیون‌ها نیز انجام و هیچ خدمتی تعطیل نشد، عنوان کرد: در این ایام بازدید‌های بهداشتی ۷۰ درصد افزایش یافت و تیم‌های بهداشتی در سراسر کشور و در پایگاه‌های مرزی، در خدمت رسانی به مردم، از هیچ تلاشی فروگذاری نبودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل