Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@11:18:46 GMT

بازدید روحانی از پایگاه امدادونجات چیتگر

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۶۲۱۱

رویداد۲۴-رئیس جمهوری در نخستین ساعات صبح چهارشنبه یکم فروردین ۹۷ ضمن بازدید از پایگاه امداد و نجات چیتگر، به کمپین بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوست.حسن روحانی به همراه علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در نخستین روز سال ۹۷ با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده ای عاصم ترابی(چیتگر) از این پایگاه بازدید کرد و به گفتگو با امدادگران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان امداد ونجات و تعدادی از مسئولان دیگر جمعیت حضور داشتند، روحانی ابتدا با اعضای تیم واکنش سریع هلال احمر به گفتگو درباره نحوه خدمات رسانی آنها پرداخت و سپس در خصوص عملکرد پایگاه امداد جاده ای و ماموریت های آنها، به خصوص در ایام نوروز پرس و جو کرد.

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این بازدید توضیحاتی درخصوص وضعیت فعلی و خدمات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز ارائه داد.

رئیس جمهوری همچنین در این بازدید با امضا میثاق نامه طرح ملی بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) به این کمپین مردمی که برای پیشگیری از تصادفات جاده ای توسط سازمان جوانان هلال احمر برگزار می شود، پیوست.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

سید علی طباطبائی فر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان‌وبلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند. 

وی افزود: هلال احمر استان یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، یک هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد. 

لازم به ذکر بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان