Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت:: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های هرمزگان روان است و تاکنون هیچ حادثه‌ای رخ نداده است.
سرهنگ علی اسفندانی از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت غیر مجاز بپرهیزند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان

آفتاب‌‌نیوز :

امداد خودرو جاده شبانه روزی همدان برای حفظ امنیت و آسایش رانندگان و سرنشینان به صورت فوری آماده خدمت‌رسانی است. قطعا می‌دانید که حضور امداد خودرو در جاده و حتی در مناطق داخلی شهر‌ها تا چه حد اهمیت دارد. به طور کلی می‌توان گفت خرابی خودرو از آن اتفاقاتی است که به صورت ناگهانی رخ داده و قابل پیش بینی نیست. به همین خاطر نیز در شرایطی که دسترسی به تعمیرگاه و مکانیک وجود ندارد، تنها حضور مفید امداد خودرو می‌تواند مفید باشد. اگر شما نیز در همدان زندگی می‌کنید و یا در جاده‌های اطراف آن به دنبال امداد خودرو همدان شبانه روزی می‌گردید، بهتر است به طور کلی با خدمات این مجموعه‌ها آشنا شوید.

‌می‌توان گفت که خدمات امداد خودرو شبانه روزی همدان تنها به تعمیر خودرو‌ها خلاصه نمی‌شود. یکی دیگر از خدمات بسیار ویژه این مجموعه ها، حمل خودرو به روش‌های مختلفی نظیر خودرو بر، کفی بر، حمل خودرو با یدک در همدان، سوخت رسانی سیار و باطری به باطری سیار است. به طور کلی می‌توان گفت شما می‌توانید کلیه مشکلات مربوط به خودرو خود را به نیرو‌های متعهد امداد خودرو بسپارید.

چرا امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان مهم است؟

با توجه به آماری که وجود دارد، بیشتر خرابی و مشکلات خودرو‌ها در شب و ساعاتی خاص رخ می‌دهد که دسترسی به هیچ مکانیکی امکان پذیر نیست. بدون شک گیر کردن در شرایطی نظیر زمانی که شما با خودرو در شب یا صبح زود در جاده باشید، بسیار ناخوشایند بوده و باعث عقب افتادن شما از کارهایتان می‌شود. اما امداد خودرو همدان با ارائه خدمات به صورت شبانه روزی کلیه این مشکلات را حل کرده است. در حال حاضر شرایطی فراهم شده تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره امداد خودرو در همدان تماس گرفته و برای حل مشکل خود خدمات را دریافت کنید. تیم‌های امداد خودرو در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی هستند و پس از تماس شما، در اسرع وقت به محل مورد نظر شما خواهند رسید.

به طور کلی ارائه امداد خودرو جاده‌ای به صورت شبانه روزی در همدان خیال رانندگان را بابت هر اتفاق غیر منتظره‌ای در جاده راحت کرده است. اما برای زنگ به بهترین امداد خودرو در استان همدان لازم است تا در مورد خدمات این شرکت‌ها اطلاعاتی را کسب کرده و از یک مجموعه معتبر کمک بخواهید.

امداد خودرو جاده‌ای چه خدمات را ارائه می‌دهد؟

در ابتدای مطلب نیز گفته شد که امداد خودرو همدان کلیه مشکلات مربوط به خودرو شما را حل می‌کند. مجموعه امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی خدمات متنوعی را برای رانندگان عزیز در نظر گرفته است تا از این طریق رفاه و امنیت لازم را برای آن‌ها فراهم کند. مهم‌ترین خدمات مورد نیاز رانندگان که توسط امداد خودرو همدان ارائه می‌شود عبارتند از:

حمل خودرو یا یدک کش همدان، نیسان، جرثقیل و کفی بر

در شرایطی که خودرو به شدت خراب بوده و قادر به روشن شدن نیست. یا این که حمل خودرو برای مسافت طولانی ضروری است، می‌توانید از خدمات حمل خودرو با یدک کش همدان، جرثقیل یا خودرو کفی بر استفاده کنید. با توجه به خودرو شما، میزان آسیب و ترجیح که دارید، می‌توانید از هر یک خودرو‌های ما برای حمل ماشین خود استفاده کنید. این خدمات به صورت شبانه روزی و با ایمنی کامل ارائه می‌شود.

تعمیر خودرو و اعزام مکانیک سیار در محل

در زمانی که ماشین شما به طور ناگهانی در جاده خراب می‌شود و دسترسی به تعمیرکار وجود ندارد، می‌توانید با شماره مکانیک سیار در همدان تماس حاصل کرده و مشکل خود را مطرح کنید. تا تیم امداد خودرو در کم‌ترین زمان ممکن خود را به شما برسانند. خوشبختانه این خدمات نیز به صورت فوری و شبانه روزی ارائه می‌شود.

سوخت رسانی سیار در همدان

اگر بنا به هر دلیلی با مشکل اتمام سوخت ماشین مواجه شدید، دیگر نگران نباشید. چرا که خدمات سوخت رسانی سیار شبانه روزی در همدان برای شما در نظر گرفته شده است که به صورت فوری در هر ۲۴ ساعت از روز ارائه می‌شود.

باطریسازی سیار در همدان

باطری به عنوان مهم‌ترین قسمت خودرو باید در سلامت کامل باشد. از این رو خرابی آن مشکل بزرگی بوده که باید هر چه سریع‌تر آن را رفع نمود. به منظور تعمیر، تعویض باطری و یا باطری به باطری سیار در همدان نیز می‌توانید با شماره امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان تماس بگیرید.

هزینه امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان چه قدر است؟

همانطور که در بخش قبل گفته شد، امداد خودرو شبانه روزی همدان خدمات متنوعی را برای رانندگان عزیز ارائه می‌دهد. هزینه امداد خودرو شبانه روزی نیز با توجه به هر یک از این خدمات می‌تواند متفاوت باشد. همچنین عوامل دیگری همچون مشکل خودرو، نوع یدک کش، موقعیت مکانی شما و یا نیاز به تعویض قطعه نیز تاثیر زیادی در هزینه نهایی خدمات امداد خودرو خواهد داشت.

بهترین امداد خودرو شبانه روزی در همدان

به منظور تعمیر و سلامت هرچه بیشتر خودرو خود در جاده‌های همدان، می‌توان کلیه خدمات را به امداد خودرو نوین یدک بسپارید. وب سایت نوین یدک سالیان زیادیست که در این حوزه فعالیت داشته و توانسته رضایت رانندگان زیادی را در سراسر همدان جلب کند. کلیه خدمات به صورت شبانه روزی، فوری و با ضمانت توسط این مجموعه ارائه می‌شود. همچنین نوین یدک دارای یک تیم حرفه‌ای و متعهد است که دارای تخصص بالایی در زمینه ارائه خدمات امداد خودرو هستند.

جمع بندی

در این مطلب به طور کامل در مورد خدمات امداد خودرو شبانه روزی همدان توضیح دادیم. وجود این مجموعه‌ها در جاده‌ها بسیار مهم بوده و به تامین رفاه و امنیت خودرو‌ها کمک بسزایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!