Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@17:39:24 GMT

هشتگ فیسبوکت را پاک کن داغ شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۶۵۲۲

خرداد: از روز گذشته تا کنون هشتگ #DeleteFacebook تبدیل به یکی از داغ ترین موضوعات توئیتر شده و از افراد مشهور تا کاربران عادی با جدیت این هشتگ را پیگیری می کنند.
به گزارش سی نت، پس از رسوایی های اخیر در مورد فیسبوک و نقض حریم خصوص میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی نه تنها سهام این شرکت سقوط کرده ، بلکه بسیاری از کاربران نیز از روند فعالیت های این شرکت احساس خشم می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس نیز هشتگ فیسبوک را پاک کن در صدر پر بازدید ترین هشتگ ها قرار گرفته است . این برچسب به طور خلاصه در توییتر از روز  سه شنبه به عنوان پاسخ به رسوایی افشای اطلاعات کاربران فیس بوک که در دست تبلیغ کنندگان سیاسی آن هم  بدون رضایت کاربران به راه اقتاده .در کمتر از 24 ساعت  120هزار بازخورد و بیش از 7 هزار نظر گرفته است .
اکنون پرسش اینجا است که آیا فیسبوک کنترل اطلاعات خود را از دست می دهد ؟
هشتگ فیسبوکت را پاک کن داغ شد/از موسسان تا کاربران عصبانی
نگاهی به حضور افراد مشهور در این اعتراض نشان می دهد ابعاد اعتراضات بسیار گسترده است. برای مثال یکی از بنیانگذاران واتساپ که این شرکت را به فیسبوک واگذار کرده نیز جزو توئیت گذاران معترض است .
بریان اکتون که فیسبوک و واتساپ ررا با 19 میلیارد دلار به یکدیگر پیوند داده ، در یک توئیت کوتاه نوشت : اکنون زمان ترک فیسبوک است "
اتان زاکرمن، محقق و فعال MIT، نیز  خاطرنشان کرد که بسیاری از افراد، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، اکنون فیس بوک را به عنوان یک سیستم اولیه اتصال با جهان در نظر گرفته و شاید آن را حذف نکنند، اما اعتمادی نیز نخواهند داشت. منبع: انتخاب برچسب ها: فیسبوک ، امنیت ، رسوایی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین