Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار در کانال تگرامی خود نوشت: «جلسه مشترک معصومه ابتکار با مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در آخرین روز کاری سال ۹۶ و در پیگیری اقدامات قبلی با موضوع توانمندسازی زنان روستایی با تاکید بر تقویت صندوق‌های اعتباری روستایی تشکیل شد.

ابتکار در ادامه این پیام تلگرامی ارتقاء وضعیت زنان روستایی را از مهم‌ترین برنامه های معاونت در دولت دوازدهم دانست و افزود: به این منظور علاوه بر کارگروه زنان روستایی و عشایر که در معاونت تشکیل و فعال است، ستادی فرابخشی برای تنظیم یک برنامه ملی و تقسیم کار دستگاهی در ابعاد مختلف مسایل فرهنگی، اجتماعی، کار آفرینی و بهداشتی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در پیام خود گفت: هویت‌بخشی به صندوق‌های اعتباری زنان روستایی، ایجاد کارگروهی اختصاصی با موضوع زنان روستایی و صندوق‌های اعتباری  ذیل کارگروه‌های ستاد ملی زن و خانواده، استفاده از ظرفیت مروجین زن روستایی در پیشبرد برنامه‌های توسعه روستایی و ضرورت تدوین برنامه ملی بهبود و ارتقاء زنان روستایی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد پیگیری و اجرایی شود».

بر اساس این گزارش، در این جلسه مشترک بین معاونت ریاست جمهور در امور زنان و خانواده و جهاد کشاورزی؛ اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، خانم بنی‌هاشم وتنی چند از مدیران معاونت و وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است