Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@07:39:30 GMT

رابطه ترامپ با بازیگر زن پورن، تایید شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۶۵۶۴

رابطه ترامپ با بازیگر زن پورن، تایید شد +عکس

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از هافینگتون پست، «استفانی کلیفورد» معروف به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن، آزمایشی دروغ ‌سنجی در سال 2011 گذراند که رابطه نامشروع او با «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور کنونی آمریکا، تایید شد.

 

کلیفورد 7 سال پیش این آزمایش را انجام داد تا داستان ارتباطش با ترامپ را به انتشارات «بائر» بفروشد؛ اما این انتشارات در آن زمان داستان ارتباط آنها را فاش نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مجله «این تاچ» مصاحبه کلیفورد در این مورد را در ماه ژانویه منتشر کرد.

 

ترامپ این ارتباط نامشروع را انکار کرده است. «رونالد دی. اسلی» که برای مرکز مشاوران امنیت غربی در لاس وگاس کار می‌ کند، آزمون مذکور را انجام داد. اسلی در این خصوص گفت خانم کلیفورد درباره ارتباط نامشروع با ترامپ در ژوئیه 2006 حقیقت را می گوید. کلیفورد در این آزمون ادعا می‌کند ترامپ به او وعده داده او را به برنامه تلویزیونی «کارآموز» ببرد؛ اما آزمایش مذکور درست یا اشتباه بودن این ادعا را مشخص نکرد.

 

«استفانی کلیفورد» معروف به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن

 

«مایکل موسنی» همسر سابق کلیفورد نیز یک آزمون دروغ سنجی درباره ارتباط همسرش با ترامپ گذراند. معلوم نیست پرسش‌کننده این آزمون، چه سوالاتی از موسنی پرسیده است. آزمون‌های دروغ سنجی با اندازه گیری ضربان قلب و تنفس افراد، دروغ یا راست بودن حرف‌ های آنها را می‌ سنجند.

 

انجمن روانشناسی آمریکا اعلام کرد صحت این آزمون ‌ها بحث برانگیز است و اغلب روانشناسان می‌گویند شواهد اندکی وجود دارد که دقت این آزمون را مشخص کند. این در حالیست که چنین آزمونی هنوز هم در پرونده های جنایی و برای نظارت بر کارمندان فدرال استفاده می شود.

 

«مایل آونتی» وکیل کلیفورد، 25 هزار دلار پرداخت تا مجوز دسترسی به ویدئوئی که نشان می‌دهد کلیفورد در حال گذراندن این آزمون است را بگیرد. او دوشنبه عکسی از کلیفورد که روی صندلی دستگاه دروغ سنج نشسته را در توییتر خود منتشر کرد. «مایکل کوهن» وکیل ترامپ اعتراف کرد که در اکتبر 2016، 130 هزار دلار به کلیفورد پرداخته تا بر اساس یک توافق پنهانی اطلاعاتی درباره ترامپ منتشر نکند.

حالا کلیفورد قصد دارد با تکیه بر اینکه امضای ترامپ پای این توافق نیست آن را غیر معتبر اعلام کند. اما کوهن می گوید ترامپ حالا حق دارد از کلیفورد شکایت و او را به پرداخت 20 میلیون دلار جریمه وادار کند.

 

باشگاه خبرنگاران

111

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر ترامپ زن غیر اخلاقی فیلم جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

وی افزود: کسانی که از توقف اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند. اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ‌های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.

کد خبر 6084186

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: برایش دعا کنید
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت / مادر: دعا کنید
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است