Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی به مناسبت سال نو صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پیام تبریک خود نوشت:

بسم الله النور

پیام نوروز، شکوه و شکوفائی طبیعت خاکی و طبیعت نیکوی انسانی است که تا رسیدن به لحظات ناب و دقایق شیرین و شورانگیزِ بهاری را بر گُذارِ صبورانه از فراز فصول فسردگی و انجماد را با تمام احساس و اشتیاق چشیده و به لطف این سیر حکیمانه، همیشه‌ی ایام چراغ اُمید و هدایت بر قلب‌ها روشن و تابنده ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


و، اما بر صفحه‌ی روزگار و گردش ایام، سالی دیگر از سالیان عمرِ بهترین مردمانِ دنیا و فرزندان ایران زمین به هر شکل و با هر کیفیت طی شد، که امید داریم ثمره‌ی آن، ساختن روزهایی بهتر و سرزمینی بالنده‌تر در سال‌های پیشِ رو، با اتکا به بینش، دانش، تعهد و توان والای ایران و ایرانی در سایه تعالیم متعالی اسلام و تأسّی از فرامین حکیمانه‌ی بزرگمردِ انقلابی، فرمانده‌ی شجاعِ ارتش نیرومند مستضعفین عالم، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای باشد.

باری! آنچه گذر این سال و سالیانِ گرانبهای عمر را شهدِ گوارای حیات بنده "محمدمهدی زاهدی" فرزند عاشق خاک پاک کرمان زمین، دیار عزّت و کرامت نموده، لذت بی مثال حضور و وجود در فضای مشترک با مردمان شرافتمندِ هموطن و به ویژه هم استانی‌های پاک طینت و نکوسیرتم در دیار کریمان است که در میان آن‌ها پای به هستی نهاده و با آنان سرد و گرم روزگار، و تلخی و شیرینی زندگانی را درک نموده‌ام.

باشد که هر آنچه از گوهر حیات باقی است، در راه مجد و اعتبار این دیار، و بقا و عزّت این مردمان صرف و وقف گردد.

در طول مدت خدمت گزاری به مردم استان و کشور، به ویژه در دومین دوره‌ای که به لطف اعتماد شما پاکان و مهرورزان، فرصت خدمتگزاری در خانه‌ی ملت، و مسئولیت خطیرِ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را عهده دار بوده‌ام، در اندیشه‌ی دفاع از دانایی، توانمندی، استعداد و ظرفیت بالایی که می‌تواند برآورنده‌ی آرزو‌ها و اهداف خادمان ملّت مبتنی بر پیشرفت و ترقی کرمانی و کرمان زمین باشد، در صدد بیشترین بهره برداری از فرصت ارزشمند اعتماد ملّت و نظام مقدّس بوده و در این طریق به لطفِ همراهی، پشتیبانی و دعای خیرِ شما نیکو سیرتان که همیشه و در همه حال یاور و حامی مستحکم فرزند خویش بوده‌اید، توفیقاتی حاصل گردید که هرچند در مواردی به سختی و سعیِ فراوان و همانگونه که معروض داشتم، بیشتر به پشتوانه‌ی دعای خیر شما گام‌های ارزنده‌ای محسوب و موجب آن گردید تا ذره‌ای از اقیانوس محبّت و معرفت شما به خود را جبران نموده باشم، که قطعا این قدرشناسی و محبت‌های بی دریغ شما برایم نهایتِ موفقیت، و برترین سرمایه‌ها محسوب می‌گردد.

لیکن بر این عقیده‌ام که این دستاوردها، هنوز تا اُفق واقعی که شایسته کرمان و کرمانی است، فاصله‌ای بسیار طولانی داشته، و اگر کرمان و کرمانی را به خوبی شناخته باشیم، مرز‌های رضایتمندی ما نسبت به پیشرفت‌ها و اقدامات انجام پذیرفته برای این دیار، واین مردمانِ نجیب، هرگز و به هیچ عنوان نباید به این حد ختم گردد.

به مدد الهی و حمایت و پشتیبانی شما عزیزان و همراهی استاندار فهیم و پرتلاش کرمان و سایر مسئولان، موفق شدیم از سال ۱۳۹۰ تا پایان سال ۱۳۹۶ در شهرستان‌های کرمان و راور ۳۸۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد نموده و تلاش خواهیم نمود این رقم تا پایان سال ۱۳۹۸ به ۵۲۰۰۰ فرصت شغلی افزایش یابد.

امیدوارم که بتوانیم با همدلی، اتحاد و همبستگی تلاش مضاعفی نماییم تا سال ۱۳۹۷، سالی سرآمد در پیشرفت‌های کشور در همه حوزه‌های علم و فناوری، اقتصاد و تجارت، دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، معیشت و رفاه عمومی و عرصه دیپلماسی باشد.

با تمام وجود و در نهایت خضوع و احترام، نوروز باستانی و آغاز سال ۱۳۹۷ را به همه هموطنان در اقصا نقاط گیتی تبریک می‌گویم و از پیشگاه خداوند، بهترین‌ها را برای تان آرزو می‌کنم.

محمد مهدی زاهدی
نماینده مردم نجیب و شریف کرمان و راور
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی سه بر صفر خیبر خرم آباد را در هم کوبید تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به روز آخر بکشد. علی غلامزاده در این مورد به خبرنگار ما گفت: خدا را بابت این برد شکر می‌کنم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. ما از قبل می‌دانستیم حساسیت این بازی چقدر بالاست. این یک بازی شش امتیازی بود. واقعاً دم کادر فنی و بچه‌ها گرم. با تمام وجود تلاش کردیم که برنده از زمین بیرون بیاییم و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او در خصوص اینکه با این برد در جمع مدعیان صعود قرار گرفتند، عنوان کرد: ۴ تیم مدعی وجود دارد که همه قابل احترام هستند. ما تلاش می‌کنیم که به لیگ برتر صعود کنیم. همه بازیکنان و کادر فنی تمام تمرکزمان را برای این چند بازی آخر فصل گذاشته‌ایم که بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و جایگاه واقعی فجر سپاسی را که لیگ برتر است، به دست بیاوریم.

این بازیکن در مورد جنجال‌های دیدار برگزار نشده با ملاثانی توضیح داد: همچنان منتظر رای کمیته استیناف هستیم. امیدواریم که هرچه حق است، همان بشود.

دروازه‌بان فجر با اشاره به مشکلات این تیم گفت: در خیلی از باشگاه‌ها مشکل مالی پیش می‌آید اما در هر صورت ما با تمام وجود برای قهرمانی و صعود تلاش می‌کنیم. آن سالی که فجر در لیگ برتر بود، بازی‌هایشان را می‌دیدم خوب بازی می‌کردند ولی بدشانسی آوردند. امسال با صعود به لیگ برتر همه چیز درست می‌شود.

غلام زاده در پایان گفت: یک تشکر ویژه می‌کنم از کادرفنی تیم مخصوصا آقای رجب زاده و آقای ریاستی که به من اعتماد کردند و من هم خدا را شکر توانستم جواب اعتمادشان را تا اینجا بدهم.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم