Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز تعطیلات‌، قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس با حضور فرمانده انتظامی استان در شهرستان‌ها راه‌اندازی شد. ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  فرمانده انتظامی استان بوشهر در آیین افتتاح قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس در بوشهر با اشاره به نقش مهم این قرارگاه در ایمنی و ارتقا امنیت در شهرها و جاده‌‌ها اظهار داشت: به‌منظور ایجاد امنیت و آرامش مهمانان نوروزی، قرارگاه امام علی (ع) در استان بوشهر افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خلیل واعظی با بیان اینکه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس در طول ایام تعطیلات نوروزی تا پایان روز طبیعت دایر و فعال  است خاطر‌نشان کرد: این قرارگاه به منظور ایجاد هماهنگی بین بخشی و با هدف بهره‌گیری مناسب از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود استان برای خدمت رسانی مناسب به عموم شهروندان و مسافران نوروزی ایجاد شده است.

وی از ایجاد گشت‌های نوروزی برای ارتقا امنیت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در قرارگاه پلیس برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران، نظارت بر ایستگاه‌های پلیس، ارائه هشدارهای انتظامی، برنامه ریزی برای تامین امنیت بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و برنامه‌ریزی  لازم برای مراقبت از محلات و منازل توسط گشت‌های انتظامی و حضور مستمر کارکنان در دستور کار است و به‌صورت ویژه و مضاعف پیگیری می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر تاکید کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 در طول ایام تعطیلات نوروزی به‌طور شبانه روزی پاسخگوی هرگونه مشاوره ، راهنمایی و نیازمندی‌های شهروندان و مسافران نوروزی است.

سردار واعظی تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه امام علی (ع) و هفت قرارگاه فرعی، 90 پاسگاه انتظامی و پلیس راه موقت به مجموعه کلانتری و پاسگاه‌های استان اضافه شده است.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در طرح نوروزی افزود:در طرح نوروزی پلیس استان بوشهر 770 گشت خودروی، موتوری و پیاده برای  تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ ز

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری ) از شهدای ۸ سال دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام شامگاه جمعه و صبح امروز مراسم سوگواری و عزاداری در نقاط مختلف استان بوشهر برپا شده است.

در این روز مردم ولایت‌مدار استان بوشهر با نصب پرچم عزا و برگزاری مراسم‌ سوگواری ارادت خود را به خاندان ائمه طهارت علیه‌السلام ابراز می‌کنند.

در مراسم سوگواری که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر با تسلیت شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام ویژگی‌های این امام بزرگوار را برشمرد و اظهار داشت: امام صادق علیه‌السلام پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف در بخش‌های مختلف است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه امام صادق علیه‌السلام فرهنگ ناب محمدی (ص) و شیعه را در جامعه ترویج داد گفت: تعلیم و ترویج مکتب اهل بیت علیه‌السلام از مأموریت‌های مهم مسلمانان و مؤمنان است.

وی مکتب امام صادق علیه‌السلام را ترویج دهنده ارزش‌های انسانی و اسلامی دانست و بیان کرد: غیرت دینی یکی از ویژگی‌های مهم شیعیان پیرو مکتب امام صادق علیه‌السلام است.

تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی دشتی نظری

همچنین همزمان با مراسم سوگواری حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام و پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی دشتی نظری از میدان قدس تا حوزه علمیه بوشهر تشییع شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه این رزمنده دفاع مقدس در اسفند ماه سال 1363 در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده است اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید به‌عنوان رزمنده گمنام که در سال 1388 تفحص شد در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده شد.

نعمت اله غلامپور با بیان اینکه این شهید والامقام در آذر ماه سال 1400 تعیین هویت شد گفت: پیکر این شهید که همجوار مزار شهید محسن حُجَجی در نجف آباد دفن شده بود پس از تصمیم‌گیری خانواده شهید پیکر مطهر آن برای دفن در گناوه به استان بوشهر منتقل شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید والامقام مرتضی غلامی دشتی نظری امروز بر روی دستان مردم قدرشناس بوشهر تشییع شد گفت بعد از ظهر امروز پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم گناوه تشییع و بعد از آن در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم