Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز یکم فروردین‌ماه ضمن بازدید از مرکز مدیریت راه‌های کشور و بررسی نحوه عملکرد سامانه ۱۴۱ در ایام تعطیلات در جریان جزئیات فعالیت‌های این بخش قرار گرفت.

آخوندی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال جدید به مردم و اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آمار ارائه شده از سوی همکاران ما در این بخش در حال حاضر تمامی جاده‌های کشور در وضعیت خوبی قرار داشته و آزادراه‌های کرج – قزوین با بیش از۷۱۷ هزار خروجی، تهران-قم با ۵۹۳ هزار خروجی، قزوین – رشت با حدود ۱۸۶ هزار،  تهران – قائمشهر ۱۴۴ هزار، تهران - آمل ۱۴۰ هزار و چالوس با خروجی حدودا ۱۱۶ هزار عددی دارای بیشترین تردد در ساعات گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون بیشترین انباشت وسیله نقلیه ما با رقم ۱۱۴ هزار خودرو در استان مازندران اعلام شده است گفت: این رقم در گیلان ۱۰۲ هزار و در استان خراسان رضوی چیزی حدود ۷۵ هزار خودرو طی ۵ وز اخیر گزارش شده است.

وی همچنین اعلام کرد: طبیعی است که طبق ارقام اعلام شده، این انباشت‌ها نشان می‌دهد بعد از یکی، دو روز آینده و خروج وسایل نقلیه از استان‌های مذکور مجددا شاهد پیک‌های دیگری در این مسیرها خواهیم بود.

آخوندی در ادامه ضمن ارائه توصیه‌های کلی در بحث مراقبت و عدم رانندگی در وضعیت خستگی و خواب آلودگی به مسافان گفت: همچنبن از تمامی سرنشینان اتومبیل میخواهم که علاوه بر راننده هوشیاری خود را در طول سفر حفط کرده و مراقب خطرات احتمالی باشند.

این مقام مسئول با تأکید براینکه سامانه ۱۴۱ در طول تعطیلات در اختیار تمامی مردم خواهد بود گفت:  این سامانه در محورهای اصلی به هواشناسی نیز وصل بوده که در این راستا افراد پیش از شروع حرکت می‌توانند علاوه بر وضعیت ترافیکی جاده از شرایط جوی نیز با خبر شوند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی این سامانه‎‌ها به سیستم‌های تردد شمار نیز وصل هستند، از این رو مسافران می‌توانند از زمان سفر خود در محورهای اصلی مطلع شده و میزان کندی حرکت را نسبت به دوره‌های معمولی محاسبه کنند.

آخوندی با اشاره به این مطلب که هموطنان عزیزمان می‌توانند با استفاده از امکانات موجود زمان آغاز حرکت، مدت سفر و مسیر خود را مدیریت کنند گفت: سامانه ۱۴۱ همچنین در بخشی از شریان‌های پرتردد دارای سیستم پیش بینی بوده که افراد را از وضعیت جاده در ۴۸ ساعت آینده با خبر می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ گفت: افراد کم توان دارای اختلال عملکردی بر اثر سکته مغزی، اوتیسم و اس ام ای(sma) از پوشش صندوق‌های بیماری خاص و سخت درمان بهره مند می‌شوند.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار سخت درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۱ میلیارد ریال برای این بیماران هزینه شد.
شباهنگ اضافه کرد: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز به میزان ۷۰ درصد تعرفه بخش مربوطه در تعهد سازمان بیمه سلامت قرارگرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر امکان عقد قرارداد به صورت حضوری و الکترونیکی برای کلیه مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در استان فراهم است. شباهنگ افزود:  ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و خدمت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت می‌باشد. وی عنوان کرد: در استان ۲ مرکز شامل مرکز درمان ناباروی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و مرکز نازایی کوثر در بیمارستان شهید جلیل فعالیت دارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد از هزینه‌های درمانی مربوط به ناباروری در مراکز دولتی از طرف سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود. وی بیان کرد:همچنین محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت. سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۳۰۴ مادر باردار در استان از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کردند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد