Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به آفرین معاون صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان، ایجاد نمایشگاه‌های صنایع دستی برای عرضه و آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با صنایع دستی هنری و سنتی استان است در همین زمینه در شهرستان‌های استان، اعم از تبریز، مرند، جلفا، اسکو و آذرشهر، ۱۶ نمایشگاه دایر و آماده ارائه خدمات به میهمانان نوروزی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: عمده نمایشگاه‌های نوروزی صنایع دستی در محوطه‌های تاریخی استان برای معرفی هرچه بیشتر رشته‌های مطرح این شهرستان‌ها مستقر خواهند بود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی افزود: در تبریز نیز نمایشگاه‌های صنایع دستی در محوطه مسجد کبود، خانه تاریخی حیدرزاده، موزه زنده سفال، نمایشگاه نوروزی واقع در بازارچه صنایع دستی توانیر، نمایشگاه نوروزی واقع در بلوار ۲۹ بهمن، برج شهر، پارک ائل گلی تبریز، خانه شربت اوغلی و عمارت شهرداری، در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی است.

به آفرین با اشاره به اینکه نوروز ۹۷ همزمان با رویداد فراملی ۲۰۱۸ فرصتی مناسب را جهت معرفی هنر دست هنرمندان فاخر استان را به گردشگران و میهمانان نوروزی فراهم می‌سازد، ادامه داد: نوروز ۹۷ و همچنین رویداد تبریز ۲۰۱۸، فرصتی مناسب برای اعتلای صنایع دستی استان در سطح بین‌الملل خواهد بود و زمینه مناسبی را ر. راستای رونق بازار صنایع دستی استان ایجاد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ش

۱۶ نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در آذربایجان‌شرقی گشایش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند