Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@10:54:45 GMT

چگونگی اطمینان از سلامت باتری گوشی اندرویدی +عکس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۷۴۰۵

چگونگی اطمینان از سلامت باتری گوشی اندرویدی +عکس

هنوز هم کسانی هستند که هنگام خرید یک گوشی، ظرفیت و مشخصات باتری آن را در اولویت خود قرار می‌دهند. با این حال آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که باتری گوشی اندرویدی شما چقدر سالم است؟

به گزارش مشرق، همان‌طور که زمان می‌گذرد باتری گوشی اندرویدی شما نیز تحلیل می‌رود و نمی‌تواند مانند روز اولی که آن را خریدید شارژ نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی زمانی که باتری شما کاملا شارژ شده باشد، نسبت به روز اول زمان به مراتب کمتری می‌توانید از آن استفاده کنید. برای بررسی سلامت باتری گوشی، سیستم عامل اندروید هیچ قابلیتی را در دسترس کاربران قرار نداده است اما یک اپلیکیشن وجود دارد که این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

برای انجام این کار ابتدا باید اپلیکیشن Accubattery را از این لینک دانلود و نصب کنید. این نرم‌افزار تنها اپلیکیشن موجود برای مانیتورینگ باتری اندروید نیست اما به‌ طور قطع بهترین نمونه در بین هم‌نوعان خود محسوب می‌شود. پس از نصب و اجرا این نرم‌افزار، یک معرفی کوتاه از توانایی‌های آن را خواهید دید. از جمله این موارد می‌توان به تحقیق و بررسی سلامت باتری شما اشاره کرد که موضوع بحث ماست. طبق ادعای توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار ، شما می‌توانید تا میزان حداکثر ۸۰ درصد طول عمر باتری خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:

باورهای رایج و اشتباه در مورد شارژ کردن گوشی

در نوار کشویی نرم‌افزار می‌توانید یک هشدار شارژ تعیین کنید. این اپلیکیشن به‌طور پیش‌فرض پیشنهاد می‌دهد که آن را روی ۸۰ درصد تنظیم کنید اما شما می‌توانید به‌صورت دلخواه آن را تغییر دهید. پس از انجام این کار، نرم‌افزار یک کالیبره سریع روی باتری شما انجام می‌دهد. اکنون دستگاه شما آماده تست خواهد بود. برای گرفتن بهترین نتیجه شما باید برای مدتی از دستگاه خود به شکلی معمول استفاده کنید.

اپلیکیشن Accubattery

پس از گذراندن مدت زمان مورد نظر، این نرم‌افزار اطلاعاتی را در مورد باتری گوشی و نحوه استفاده شما جمع‌آوری می‌کند و وضعیت آن را به شما نمایش می‌دهد. این اپلیکیشن می‌تواند نتایج به‌دست آمده را در طول مدت یک یا دو روز به شما نمایش دهد اما قطعا بهترین و دقیق‌ترین نتایج در طول مدت یک هفته یا بیشتر از آن حاصل خواهد شد.

درون این اپلیکیشن اطلاعات مفیدی درخصوص دیوایس شما به نمایش درمی‌آید. برای مثال نشان داده می‌شود که حجم فعلی شارژ باتری شما تا چه مدت پاسخ‌گوی نیازهایتان خواهد بود. ضمن آن‌که می‌توانید از تب Charging برای دریافت اطلاعاتی از قبیل سرعت شارژ و از تب Health برای مشاهده وضعیت سلامت باتری خود و مقایسه آن با نمونه‌های دیگر بهره‌مند شوید.

منبع: آی تی رسان

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی

فرشاد جامع با اشاره به تسهیل مشارکت صنایع و بخش خصوصی در توسعه میادین مشترک اظهار کرد:با تکیه بر ماده 15 برنامه هفتم توسعه، از این پس، فرصت توسعه میادین مشترک نفتی به صنایع بزرگ برای هدایت منابع و توانمندی خود در این حوزه امکان پذیر خواهد شد و مجوز توسعه میادین مشترک در بستری رقابتی و با شفافیت کامل و رابطه مالی جذاب بین دولت و بخش غیردولتی اقتصاد فراهم خواهد شد. همچنین توسعه میادین مشترک نفت و گاز نیز می تواند منجر به افزایش سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) در کشور شود. با جذب شرکت‌های بین‌المللی نفت و گاز برای مشارکت در این پروژه‌ها، کشور می‌تواند از تخصص، فناوری و سرمایه آنها بهره‌مند شود و رشد و توسعه این بخش را بیش از پیش افزایش دهد.

وی ادامه داد: یکی از فرصت‌های مهم برای سرمایه‌گذاری عمومی در صنعت نفت، شرکت در استخراج منابع نفتی و گازی مشترک است. بهره‌برداری بهینه از این منابع بسیار حیاتی است، چرا که در صورت عدم فعالیت کافی از سوی یک کشور، کشورهای همسایه قادر به استخراج این منابع خواهند بود، که این مسئله می‌تواند به ضرر منافع ملی باشد.

وی ادامه داد: بنابراین، فعالیت پویا در این حوزه نه تنها به حفظ سهم کشور از این منابع کمک می‌کند، بلکه فرصت‌هایی برای ایجاد ارزش افزوده و رشد اقتصادی را نیز فراهم می‌آورد. توجه و سرمایه‌گذاری در استفاده از این منابع، زمینه‌ساز کسب درآمدهای پایدار و تقویت جایگاه رقابتی کشور در سطح بین‌المللی خواهد بود.

این کارشناس انرژی در رابطه با زیرساخت و بستر اصلی مشارکت سرمایه های خرد مردمی در مدل جدید قراردادی بین دولت و بخش خصوصی گفت: راهبردهای توسعه‌یافته‌ای مانند «شرکت سهام پروژه» و استفاده از «سهام ممتاز» با دقت و نکته‌بینی طراحی شده‌اند تا فرصت‌های جدید و قابل توجهی را برای سرمایه‌گذاری مستقیم شهروندان در پروژه‌های عظیم نفتی فراهم آورند.

وی گفت: این استراتژی، نه تنها به افزایش مشارکت عمومی منجر می‌شود بلکه در راستای توزیع عادلانه‌تر ثروت نیز نقش مؤثری ایفا می‌کند. در این چارچوب، مدل «شرکت سهام پروژه با تضمین کف سود»، امنیت و اطمینان سرمایه‌گذاران را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: این مدل تضمین می‌کند که سرمایه‌گذاران، حداقل سود مورد انتظار خود را دریافت دارند، که این امر به کاهش ریسک و جذب سرمایه‌های بیشتر کمک می‌کند. از طرفی، استفاده از «سهام ممتاز» امکانات ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران می‌دهد که فراتر از سود معمول است؛ به این صورت که سهامداران ممتاز، نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کلیدی پروژه داشته و از مزایای اداری و مالی خاصی برخوردار می‌شوند، که این خود بستری را برای تعامل پویا و مؤثر بین مدیریت شرکت و سهامداران فراهم می‌آورد.

جامع ادامه داد: با تکیه بر مدل جدید عقد قراردادهای توسعه میادین مشترک با استفاده از توان بخش خصوصی در کنار مدل شرکت سهام عام پروژه که زیرساخت و بستر اصلی مشارکت سرمایه های خرد مردمی در مدل جدید قراردادی بین دولت و بخش خصوصی است؛ این امکان را خواهیم یافت که به طور مشخص در توسعه بالادست صنعت نفت و گاز از مشارکت مردم و حضور توان بخش خصوصی بهره ببریم و مردمی‌سازی توسعه صنعت نفت و گاز به وقوع بپیوندد.

وی در پایان گفت: توسعه میادین مشترک نفت و گاز پتانسیل بسیار زیادی برای تحقق رشد اقتصادی پایدار در کشور دارد. با استفاده از قدرت سرمایه های کوچک مردم و بخش خصوصی، کشور می تواند فرصت های جدیدی را برای رشد، ایجاد شغل، نوآوری و توسعه باز کند. کشور با رویکرد استراتژیک و فراگیر می تواند اطمینان حاصل کند که این پروژه ها نه تنها به نفع اقتصاد است بلکه به رفاه مردم و حفاظت از محیط زیست نیز کمک می کند. از طریق همکاری و تعهد، کشور می تواند راه را برای آینده ای روشن تر و مرفه تر برای همه شهروندانش هموار کند.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد