Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نی ریز از مراکز هلال احمر ، نیروی انتظامی ، پلیس راه ، دفتر اطلاعات گردشگری ، خدمات شهرداری در ورودی شهر بازرسی به عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بنض نی ریز؛ امیر نیکونژاد دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت : طبق هماهنگی دبیرخانه ستاد اجرائی خدمات سفر علی راهوار معاونت فرمانداری ضمن بازدید و افتتاح از فعالیت کمیته های ستاد خدمات سفر مراکز خدماتی را از نزدیک بازدید و بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکونژاد افزود: ارائه خدمات به گردشگران از طریق  ستاد خدمات سفر شهرستان نی ریز با هدف سهولت سفر و راهنمایی گردشگرانی  که به شهرستان و استان سفر می کنند از : مسیر راهها ، معرفی جاذبه های تاریخی ، طبیعی ،صنایع دستی ، اقامتگاههای بوم گردی و... انجام می شود.


این مقام مسوول ادامه داد : معاونت فرمانداری  و مسئولین از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و برنامه های اجرایی در ایام نوروز و کمبودهای موجود قرار گرفتند.

وی خاطر نشان شد: طی این بازدید مقرر شد نسبت به مرتفع نمودن هر چه سریعتر مشکلات اقدام شود.


دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نی ریز اظهار داشت : بازرسی از مراکز هلال احمر ، نیروی انتظامی ، پلیس راه ، دفتر اطلاعات گردشگری ، خدمات شهرداری در ورودی شهر انجام و به سه نفر از مسافرینی که در پارک ورودی شهر بیتوته کرده بودند هدایای فرهنگی از سوی دبیر خانه  اهداء شد.


امیر نیکونژاد عنوان کرد : بسته های فرهنگی شامل : نقشه راهنما، برشور و غیره در اختیار مسافرین قرار خواهد گرفت.


 وی در پایان گفت : ضمن تشکر از حضور معاونت فرمانداری و رؤسای کمیته ها کلیه اعضاء سعی و تلاششان را جهت انجام هر چه بهتر خدمات به میهمانان نوروزی بکار بسته و همه میهمانان با خاطره ای خوب شهرستان نی ریز را ترک نمایند .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم