Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:40:15 GMT

طارمی، گلنزن ترین گلزن دنیا

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۷۴۹۶

طارمی، گلنزن ترین گلزن دنیا

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهاجم این روزهای تیم الغرافه قطر،نگذاشت آب خوش از گلوی هواداران تیم پرسپولیس پایین برود.

بازیکن 25ساله بوشهری، سال 96  را با انتخاب شدن به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران و آقای گل لیگ شانزدهم آغاز کرد اما در تابستان برای مدتی گفت می خواهد به اروپا برود و دوباره بساط فصل قبلش را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال طارمی در پرسپولیس ماند ولی پرسپولیس و او هنوز درگیر ماجرای انتقالش به ریزه اسپور ترکیه بودند.

روزهای پایانی شهریور بود که خبرهایی منتشر شد که او به خاطر ریزه اسپور ترکیه،دچار محرومیت چهار ماهه و باشگاه پرسپولیس نیز به همین خاطر مبلغ زیادی جریمه و از نقل وانتقالات محروم شده است. علاوه بر این با پیگیری ماجرا توسط برنامه نود مشخص شد که طارمی بابت بازگشت به ایران و حضور مجدد در پرسپولیس، بیش از یک میلیارد تومان از حسین هدایتی پول گرفته اما به جای اینکه پول را بابت خسارت به تیم ترکیه ای بدهد، برای خود یک دستگاه خودروی پورشه خریده است. با همه این ها،طارمی که می دانست پرسپولیس در انتهای فصل هم به خاطر پرونده خودش نمی تواند بازیکن بخرد، با بی مبالاتی محض به قطر سفر کرد و در دی ماه عضو باشگاه الغرافه شد.البته طارمی در این باشگاه تاکنون خوش درخشیده و 4 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.


همین موضوع باعث واکنش‌های طنز هواداران در فضای مجازی شد.

اسپاچینو: چیپ یونس محمود باعث شد من سیگاری بشم و این چیپ طارمی کاری کرد که سیگارو ترک کنم. کایوت: یه حسی بهم میگه آخر فصل،طارمی یهو نقابشو در میاره می فهمیم آرش برهانیه. مهاجر: طارمی از دختری که موهاشو کوتاه کرده و زنی که غر نمیزنه هم ترسناک تره. هابیل با بیل: استقلالی که کاوه رضایی نداشته باشه پرسپولیسیه که مهدی طارمی داره. سیمپسون الدوله: طارمی و برهانی یه روحن در دو بدن. کایوت: اسم سرخپوستی مهدی طارمی رو گذاشتیم «ایستاده همجون کاسه دق». ریک سانچز: طارمی شبا بلند میشه یه پنالتی خراب میکنه ،داد میزنه خوبتون شد،بعد میگیره میخوابه. نوشنیما: خوبی طارمی اینه هر چقدرم توپ خراب کنه باز خاطره های دربی 4-2 نمیذاره استقلالیا خوشحال باشند. فول متال گیک: طارمی می خواسته پول رو بریزه به حساب اون باشگاه ولی اشتباه نشونه گیری کرد یهو پورشه خرید. داوود: بیچاره طارمی،الان محروم شده مجبوره با پورشه ش مسافر کشی کنه. خدارو شکر محمدم: اختلاس میلیاردی توی زمین فوتبال ندیده بودیم که دیدیم،دیگه نمیخوام توی پیرهن تیم پرسپولیس و تیم ملی ببینمت. رضا: اعتماد به نفس فقط.....اشکان خطیبی توخوانندگی ،منصوریان تو مربیگری،طارمی تو فوتبال. قاوف: خبر اول نوشته وسلی اسنایدر به الغرافه پیوست،خبر دوم مهدی طارمی به الغرافه پیوست.آدم تسمه تایم پاره می کنه. حامد: هر وقت فکر کردی خیلی آدم بدبختی هستی به وسلی اسنایدر فکر کن.که از رائول و فن نیستلروی و دیگو میلیتو و فن پرسی آخر عمری گذرش افتاده به طارمی. توئیت موتوری: طارمی رفته الغرافه ... حالا پیش خودش میگه حالا اینا که «گ» ندارن من چطوری بهشون گل بزنم؟ کنسل: الخیریتی دخیلک.طارمی شش ماه دیگه. فیک استار: طارمی به سفر قطر کرد. متینیو: البته پرسپولیس با انتقال طارمی به الغرافه 3 تا از اون 5 تایی که ازش خورده بودن رو جبران کرد. خشی: طارمی حق داشت ول کرد رفت بنده خدا گل میزد فحش میخورد،نمیزد فحش میخورد،بازی میکرد فحش می خورد،بازی نمی کرد فحش می خورد.البته حالام که رفته باز داره فحش میخوره. امین فقیه: یه زمان گزارشگر بعد از اسم اسنایدر میگفت فن نیستلروی ،الان میگه طارمی ....رضا صادقی این رو میدید میخواست پیاده شه. آپا پی جی: چیه این طارمی؟هم پرسپولیس از فروشش راضیه هم الغرافه از خریدش راضی. سارا بانو: اگه طارمی با الغرافه آقای گل آسیا شه ستاره و اسطوره بعضیا میشه یا چجوریاست؟ اشی: فرق طارمی الغرافه با طارمی پرسپولیس اینه که تو پرسپولیس اول سکته میداد بعد گل میزد،تو قطر فقط گل میزنه فقط،طرفدار نداره که سکته کنن. فیک استار: مهدی طارمی مثل یک معشوق بی وفاست که دست در دست رقیب می بینیش و دلت خون میشه اما میدونی اگه برگرده هم دیگه هیچی مثل قبل نمیشه! مهدی رنجبر: پنالتی خراب کردن طارمی از بین نمیره فقط از تیمی به تیم دیگه منتقل میشه! ترول فوتبال: ممکنه یه روزی طارمی نوبل فیزیک ببره ولی محاله طارمی پنالتی زدن یاد بگیره. آنجل خانوم: اسنایدر باید به طارمی پاس بده؟میبینم اون روزیو که مسی تو فجر سپاسی با جابر انصاری داره سر فیکس بازی کردن رقابت میکنه.

منبع:سالنامه روزنامه هفت صبح شوخی ۹۶

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت

این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

منبع: ورزش سه

tags # مهدی طارمی ، پورتو سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است