Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ادامه توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز و تخم مرغ در سراسر کشور با قیمت مصوب تنظیم بازار خبر داد. ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ اقتصادی صنعت، معدن و تجارت کشاورزی و امور دام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حمید ورناصری، اظهار داشت: تاکنون 10 هزار تن تخم مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور در تهران و استان ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بازار محصولات کشاورزی در ایام نوروز با مجموعه اقدامات وزارت جهاد کشاورزی، آرام است، گفت: توزیع تخم مرغ، گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله با قیمت تنظیم بازار شرایط خوبی دارد ضمن آن که گوشت گوسفندی تازه را عمدتا در تهران و استان هایی که با نوسانات به لحاظ کمی مواجه هستند توزیع کرده ایم.

ورناصری افزود: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان برای عمده فروشی ها و 6200 تومان برای مصرف کنندگان، گوشت گوساله منجمد هر کیلوگرم 23 هزار تومان و گوشت گوسفندی تازه مخلوط با قیمت هر کیلوگرم 33 هزار تومان عرضه شده است.

وی اذعان داشت: هر شانه تخم مرغ با قیمت 12 هزار و 600 تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به مصرف کنندگان عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در عین حال تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد را به طور گسترده در بازار عرضه شده است و تولیدکنندگان مرغ نیز توزیع گوشت مرغ گرم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

R1342/P1011115/S7,78,83/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!