Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش همزمان با ایام پایانی سال و در آستانه سال نو از سازمان بهشت زهرا(س) دیدن کرد و به کانون تطهیر کنندگان داوطلب پیوست.

حسن خلیل آبادی در بازدید روز گذشته خود از مرکز تطهیر عروجیان و قسمت های مختلف سازمان گفت: شاهد روند معمول فعالیت ها بودیم و طی صحبت هایی که با تعدادی از مراجعه کنندگان به این مرکز داشتیم از روند کارها و خدمات رسانی سازمان رضایت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با حضور در گلزار شهدا با درود به روح پر فتوح شهدا و امام شهدا(ره) گفت: در بهشت زهرا(س) گنج های زیادی پنهان است که ما باید این گنج ها را به مردم کشور و جهان بشناسانیم.

خلیل آبادی با بیان اینکه سه جلد کتاب فقط از مشاهیر مدفون در بهشت زهرا(س) چاپ شده است، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا آرامستانی به این شکل نداریم. در بهشت زهرا(س) بسیاری از مقامات عالی کشور که هرکدام برای ما یک ملت بودند، دفن هستند و دنیایی از علم در روی سنگ قبر ها حک شده که ما باید پاسدار این میراث تاریخی فرهنگی و مذهبی باشیم همین امر بهشت زهرا(س) را یک نگین سبز گردشگری برای تهران تبدیل کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: نمایشگاه نوروزگاه در ضلع شمالی صحن حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) دایر شده که یک مکان گردشگری و نمایشگاهی از اقوام مختلف است که در تمام ۱۳روز در ایام نوروز به مردم خدمات مختلفی ارائه می دهد و مردم می توانند در این مکان حضور پیدا کنند و از خدمات آن استفاده کنند.

وی در ادامه با پر کردن فرم در محل کانون تطهیرکنندگان داوطلب به عضویت این کانون درآمده و کارت عضویت تطهیرکننده داوطلب از سازمان بهشت زهرا(س) دریافت کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه حرم امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری