Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:33:01 GMT

دیدار امام جمعه آزادشهر با خانواده شهید مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۸۱۰۱

دیدار امام جمعه آزادشهر با خانواده شهید مدافع حرم

به مناسبت سال نو امام جمعه آزادشهر با خانواده شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه، حجت الاسلام روح ا... رجنی نماینده ولی فقیه در سپاه آزادشهر و سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر، امروز صبح به مناسبت فرا رسیدن سال نو با خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر، شهید حاج احمد غلامی دیدار کرده و برای شادی روح ان شهید والا مقام فاتحه ای قرائت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بعد از دیدار با خانواده شهید غلامی ، به منزل یکی از مومنان شهر که در سال گذشته فوت کرده بود رفتند و ضمن بازدید و احوال پرسی از خانواده وی برای شادی روح مرحوم دونلو فاتحه ای قرائت کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند