Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: تا‌کنون در کوهبنان کار آوار‌برداری ۱۶۰ واحد انجام شده و فنداسیون ۱۰۰ به اتمام رسیده و ۲۰ واحد مسکونی نیز سقف‌ریزی شده است. ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ استانها کرمان نظرات

به گزارشخبرگزاری تسنیم از کوهبنان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد امروز در بازدید از روند بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در زلزله کوهبنان در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: تمام واحدهای خسارت‌دیده در زلزله شب یلدا در دهستان جور آوار برداری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کار آوار‌برداری از روز اول زلزله آغاز شده و هنوز هم در برخی واحدهای باقی مانده ادامه دارد گفت: با تمام متقاضیان تسهیلات مسکن انعقاد قرار داده شده است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: اعتبارات به‌صورت تسهیلات و بلاعوض تامین اعتبار شده و به حساب‌ها واریز شده است.

وی با بیان اینکه حدود 200 واحد مسکونی در دهستان جور خسارت جدی دیده بودند خاطر‌نشان کرد: ‌کنون در کوهبنان کار آوار‌برداری 160 واحد انجام شده و  فنداسیون 100 به اتمام رسیده و 20 واحد مسکونی نیز سقف‌ریزی شده است.

سلطانی با اشاره به اینکه برودت هوا و شفته‌ریزی از جمله عوامل کندی کار محسوب می‌شوند گفت: با توجه به مساعد شدن هوا و فعالیت جدی امیدواریم تا چند ماه آینده ساخت و ساز منازل در دهستان جور اجرایی شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاریاب کرمان لرزید

به گزارش خبرگزاری مهر، زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری در عمق ۹ کیلومتری زمین، حوالی فاریابِ کرمان را لرزاند.

کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.

هنوز از خسارت‌های احتمالی این زلزله خبری مخابره نشده است.

کد خبر 6094819

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • فاریاب کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • کرمان لرزید
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود