Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:04:22 GMT

جزییات اسیدپاشی روی دختر جوان در تبریز

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۸۶۵۱

جزییات اسیدپاشی روی دختر جوان در تبریز

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،، رحیم شهرتی فر معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تایید خبر اسیدپاشی در اتوبان پاسداران تبریز گفت: در این حادثه دختر جوان به دلیل اسیدپاشی از سوی مرد همراهش دچار سوختگی و مجروحیت و به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: از قرار معلوم این اتفاق به دلیل اختلاف شخصی بین دو نفر روی داده است و اطلاعات دقیق تر در این باره پس از بررسی های پلیس ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

اسید پاشی در  اتوبان پاسداران تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در شامگاه سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در مراسم افطاری ناویان ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه در ساحل خلیج فارس شرکت کرد.

بنابر روایت فارس، سردار تنگسیری با اشاره به بزرگداشت و تکریم سالروز میلاد سراسر نور حضرت امام حسن مجتبی(ع) سربازان را فرزندان معنوی خود خواند و گفت: من تک تک شما فرزندان را مثل فرزندان خود دوست می دارم و به همه شما افتخار می کنم.

وی افزود: شما سربازان عزیز قدر خودتان را بدانید چون آینده سازان دوران طلایی ایران اسلامی هستید و چشم و امید همه آزادمردان عالم به اراده راسخ و عملکرد صحیح شما دوخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه خطاب به سربازان این نیرو تأکید کرد: وظایف بسیار خطیر و سنگینی بر عهده شماست، باید با بصیرت، آگاهی، دانش و توکل بر خداوند متعال مسیر زندگی شخصی و وظیفه انقلابی خود را در گام دوم انقلاب به شایستگی تعیین و مستحکم ادامه دهید.

سردار تنگسیری با تکریم از سربازان متأهل تصریح کرد: همه سربازان متأهل در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پادگان های نزدیک محل سکونت و استقرار خانواده هایشان خدمت می کنند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889150

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • سرعت بالا در اتوبان دکتر حسینی سنندج حادثه آفرید
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد