Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رانندگی در طول 24 ساعت گذشته در اسلام آبادغرب 10 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر حوادث رانندگی در طول 24 ساعت گذشته در اسلام آبادغرب 10 مصدوم برجای گذاشت.

 

در این رابطه کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آبادخبر، اظهار کرد: در ساعت 9:45 صبح امروز  یکم فروردین ماه 1397 یک دستگاه وانت پیکان در محور حمیل به اسلام آبادغرب واژگون شده که چهار مصدوم به دنبال داشت  که مصدومین توسط پایگاههای فوریتهای  پزشکی حمیل واسلام آباد وهلال‌احمر به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: روز گذشته 29اسفند 96 در ساعت 15:15 واژگونی  خودرو سمند در محور کرند به اسلام آباد غرب سه مصدوم برجای گذاشت که توسط آمبولانسهای مرکز فوریتهای اسلام آباد و کرند به بیمارستان منتقل شدند.

 

کرمی گفت: هچنین در 11:30 پیش از ظهر روز گذشته  یک دستگاه پراید در گردنه حسن آباد محور کرمانشاه به اسلام آباد دچار انحراف از مسیر گردید که سه مصدوم بر جای گذاشت که بصورت سرپایی مداوا شده، اما جهت بررسی بیشتر به اورژانس منتقل شدند.

تصاویر تکمیلی: 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی در استان خراسان‌جنوبی اعلام شد.

بنابراین گزارش، بیرجند ۲۳ میلی‌متر، قائن ۲۶ میلی‌متر، سربیشه ۴۰ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، حاجی‌آباد زیرکوه ۲۲ میلی‌متر و خوسف ۲۶ میلی‌متر اعلام شد.

همچنین در محمد شهر ۴۱ میلی‌متر، فردوس ۱۴ میلی‌متر، عشق آباد ۲۰ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، زهان ۲۷ میلی‌متر باران بارید.

به گزارش ایمنا، شهرستان بیرجند، قاین، خوسف، سربیشه و زهان بیشترین بارش را طی ۷۲ ساعت گذشته داشتند.

سامانه بارشی که از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا عصر شنبه پانزدهم اردیبهشت در استان خراسان‌جنوبی فعال بود، باعث خسارت‌های زیادی به راه‌های مواصلاتی و باغات و منازل برخی شهرهای استان خراسان‌جنوبی شد که نیروهای امدادی و راهداری درحال رفع مشکل و بازگشایی معابر هستند.

کد خبر 750762

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد