Web Analytics Made Easy - Statcounter

ری- رییس پلیس راه غرب استان تهران از ترافیک پر حجم و روان در آزادراه تهران-قم و ترافیک عادی و روان در آزادراه تهران-ساوه خبر داد.

سرهنگ حامد محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیکی در آزادراه تهران-قم پر حجم است.

وی افزود: اما تردد خودروها روان بوده و گره ترافیکی در مسیر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه غرب استان تهران ترافیک در محور تهران- شهریار را نیمه سنگین دانست و افزود: تردد خودروها در این محور با کندی همراه است.

محمودی با بیان این که حرکت خودروها در دیگر محورهای مواصلاتی غرب استان تهران عادی و روان است، گفت: در آزادراه تهران-ساوه و دیگر محورهای غرب استان مانند جاده قدیم قم شاهد ترافیک عادی خودروها هستیم.

وی از رانندگان خواست ضمن پرهیز از تعجیل به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، تا شاهد حادثه ای در جاده ها نباشیم.

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبان تهران قم پلیس راه غرب استان تهران حامد محمودی مجله ایران مهر بوشهر نوروز حوادث چهارشنبه سوری نوروز 97 گردشگری شهرکرد گرگان کرمانشاه مسافران نوروزی مشهد خرم آباد شیراز اردوهای راهیان نور سقوط هواپیمای ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا کلاک و در آزادراه کرج - تهران از پل کلاک تا گرمدره کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901593

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد