Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:29:19 GMT

پخش صدای دلنشین اذان در آرامگاه شهید مدرس + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۹۱۲۱

پخش صدای دلنشین اذان در آرامگاه شهید مدرس + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ پخش لذت بخش اذان در آرامگاه شهید مدرس در یک شب بارانی آرامش خاصی به هر انسانی می بخشد. این آرامگاه در سال ۱۳۶۳ شمسی به جای مقبره کوچک قبلی و در میان باغ وسیع و محصوری در کاشمر ساخته شده‌است. 

منبع:سلیمی-کامشمر

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

آرامگاه شهید مدرس در کاشمر + فیلم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظر زیبا دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و جمع آوری حلزون های سیبی یک فروشگاه ماهی های زینتی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت:  یکی از دغدغه ‌های اصلی در آستانه عید نوروز خرید و فروش برخی از جانوران و گونه‌های زیستی اعم از خزندگان، دوزیستان و نرم تنان  است که  تمهیداتی برای جلوگیری از این تخلفات در قالب گشت مشترک کارشناسان دامپزشکی و کارشناسان یگان حفاظت محیط زیست، اقدام به تشدید پایش‌ و نظارت عرضه کنندگان ماهی زینتی می نمایند.    دکتر سعید خانزاده با بیان اینکه برابر دستورالعمل اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی خرید و فروش ماهی قرمز تنها از مراکز مجاز تکثیر منعی ندارد و با موارد غیرمجاز برخورد می‌شود، تاکید کرد: هرگونه خرید و فروش و حمل و نقل خزندگان، دوزیستان و گونه‌های نرم تنان مانند مار آبی، لاکپشت گوش قرمز و حلزون سیبی در مراکز پرورش و عرضه ماهیان زینتی ممنوع است.    این مقام مسئول در انتها با بیان اینکه این نوع حلزون می تواند باعث ایجاد بیماری آنژیوستروژیلازیس شود که نوعی بیماری مشترک بین انسان و حیوان است، از شهروندان خواست تا اگر سابقه بيماري پوستي يا آلرژي دارند از دست زدن به ماهي ها و ظروف نگهداري آنها مخصوصا بدون دستكش خود داری نمایند.  

دیگر خبرها

  • آیین‌های نوروز در این شهر ۲۵۰۰ ساله
  • نقدی بر روند یکه تاز لیگ تحت هدایت نکونام/ استقلالِ صدرنشین دلنشین نیست
  • ضبط و جمع آوری حلزون های سیبی یک فروشگاه ماهی های زینتی در کاشمر
  • (عکس) اردوغان آرامگاه مولانا را زیارت کرد
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت + فیلم
  • سطر سطر زندگی با آیه‌ها/طنین دلنشین قرآن در روستاهای مرزی سروآباد
  • از اذان با صدای راغب مصطفی غلوش تا افطاری در بمبئی
  • آسیب به آرامگاه شاعران تبریز با نارنجک دستی
  • تصاویر| قطعه هنرمندان، آرامگاه نام‌آوران عرصه هنر